Radu Timiş a investit în trei ani 24 mil. euro în CrisTim

Autor: Gabriel Razi 10.05.2012

Radu Timiş, antreprenorul din spatele producătorului de mezeluri CrisTim, a investit 24 milioane de euro în companie în perioada 2009-2011, în ambalaje, mărirea capacităţii de producţie şi tehnologii pentru securizarea produselor.

Aceste investiţii ar urma să asigure o creştere a cifrei de afaceri cu 30% în acest an. La sfârşitului 2011 CrisTim derula afaceri pe piaţa locală de aproximativ 80 milioane de euro. Un alt motor pentru creşterea business-lui sunt livrările făcute de producător la export. CrisTim s-a concentrat pe export în ultimii trei ani, strategia venind odată cu scăderea consumului de pe piaţa locală.

Producătorul vizează majorarea exporturilor până la sfârşitul anului la 25-30% din producţie. Acum CrisTim exportă în Irlanda, Marea Britanie, Danemarca, Suedia, Franţa, Belgia, Germania, Austria, Cehia, Portugalia, Spania Italia, Ungaria, Cipru, Grecia şi Moldova.

CrisTim intră în competiţie pe piaţa locală cu alte business-uri precum Caroli Foods Group, Aldis sau Angst.