Bădinici (Google): Până în 2015 mai mult de jumătate din reclamele online vor fi în format video

Autor: Dana Curcea 17.05.2012

"Piaţa de publicitate şi în special piaţa de display (publicitate online n. r) sunt în schimbare. Până în 2015, mai mult de jumătate dintre reclame vor fi video, principalul indicator al succesului fiind CPV (cost per view - cât plătesc companiile pentru fiecare utilizator unic care urmăreşte reclama n.r.)", a precizat Badinici, în cadrul conferinţei RoNewMedia, potrivit gandul.info.

Mai mult, CPC-ul (cost per click - tariful plătit de companii pentru fiecare utilizator care accesează o reclamă n.r.), un indicator folosit la scară largă în prezent pentru a măsura succesul unei reclame online, va fi înlocuit de alţi cinci indicatori, susţine reprezentantul Google. Aceşti indicatori sunt impresiile video (numărul de oameni care urmăresc reclama), conversiile impresiilor video (câţi dintre cei care văd reclama dau click pe afişul publicitar), gradul de implicare al utilizatorului cu reclama, efectul viral (cât de repede se propagă în rândul internauţilor) şi impactul publicităţii de tip display.

Peste 75% dintre reclame şi 50% dintre reclamele de brand vor fi de tip "social", mai exact, concepute pentru utilizatorii care folosesc reţelele de socializare, a mai precizat Bandici.