Afacerile agenţiei de media MEC s-au dublat în cei zece ani de activitate la nivel global

Ziarul Financiar 17.05.2012
Agenţia de media MEC (Mediaedge:cia) sărbătoreşte zece ani de activitate la nivel global, perioadă în care afacerile companiei s-au dublat.
Compania a fost înfiinţată în 2002, în urma primei fuziuni din istoria grupului WPP dintre Mediaedge, prima agenţie de media independentă din America de Nord, şi CIA, prima agenţie de media independentă din Europa.
MEC a lansat în 1995 operaţiuni digitale specializate, sub brandul Outrider, fiind prima agenţie care a oferit astfel de servicii.
Ca partener fondator al GroupM în 2003, MEC a iniţiat conceptul de negociere la nivel de grup. În anul 2007 agenţia a lansat MEC Bravo, care în prezent se poziţionează în top trei cele mai mari agenţii multiculturale integrate din SUA şi a dezvoltat servicii specializate de marketing sub umbrela MEC Access (sport, sponsorizări, CSR).
În 2010 agenţia a inclus în gama de servicii specializarea Analytics & Insights, oferind clienţilor servicii suplimentare de analiză a consumatorului.
"Am realizat foarte multe lucruri de la lansarea noastră în 2002. În ultimii zece ani am crescut mai mult decât dublu şi ne preocupăm să fim la curent cu ultimele tendinţe din peisajul media", spune CEO-ul grupului MEC, Charles Courtier.
În România, agenţia Mediaedge:cia face parte din grupul de comunicare Ogilvy Group România.