Citi dă înapoi comisioanele plătite de clienţii nemulţumiţi

Autor: Ciprian Botea 21.05.2012

Americanii de la Citibank caută clienţi cărora să le vândă credite de nevoi personale, carduri de credit sau conturi curente şi le promite rambursarea comisioanelor dacă aceştia se declară nemulţumiţi şi vor să renunţe la produsele respective într-un interval de timp de până la şase luni. Astfel, dacă un client vrea să renunţe la împrumut de nevoi personale într-o perioadă de 30 de zile de la data contractării banca nu va încasa dobânda aferentă şi nici comisionul de 1% pentru rambursarea anticipată a sumei contractate. La cardurile de credit, termenul în care clientul se poate răzgândi urcă la 60 de zile, acesta urmând să primească înapoi comisionul de administrare dacă renunţă la produs. Perioada de graţie ajunge la şase luni în cazul pachetului de cont curent ãAll Inclusive", interval în care clientul primeşte înapoi comisionul lunar de administrare.