Vasile Onaca vrea să termine anul cu 45 de magazine Oncos

Autor: Cristina Rosca 21.05.2012

Omul de afaceri clujean Vasile Onaca, proprietarul businessului Oncos, cu activităţi în retail şi în producţia de carne de pasăre şi produse de panificaţie, va merge în acest an pe expansiunea reţelei de magazine care numără în prezent 40 de unităţi.

Magazinele Oncos, care au suprafeţe ce variază între câteva zeci (20-30 mp) şi câteva sute de metri pătraţi (700 - 800 mp), sunt în principal magazine de proximitate sau de producător.

"Intenţionăm să deschidem până la finele acestui an patru-cinci unităţi comerciale noi. În aceste unităti inten­ţionăm comercializarea cu predilecţie a produselor proprii - carne de pasăre şi produse din carne de pasăre, pâine şi produse de panificaţie, acestora urmând să li se adauge câteva sortimente de primă necesitate pentru consumator şi produse al căror consum este asociat celui de carne de pasăre", spune Onaca, fostul acţionar majoritar al echipei de fotbal "U" Cluj.

Strategia de retail a Oncos a fost să acopere doar câteva judeţe din centrul ţării, respectiv Cluj, Mureş, Sălaj şi Bistriţa. Oncos a terminat anul trecut cu afaceri din retail şi producţie de 121,5 mil. lei (29 mil. euro) şi estimează un avans uşor pentru 2012.