BCR intră pe nişa creditelor de nevoi personale prin telefon

Autor: Ciprian Botea 22.05.2012

BCR, cea mai mare bancă locală după active, încearcă să atragă clienţi cărora să le vândă credite de nevoi personale fără garanţii şi promite acordarea împrumuturilor fără să fie necesar ca respectivul solicitant să se deplaseze la bancă.

Clienţii pot solicita un credit sau un card de credit prin telefon, iar documentele necesare aprobării împrumutului pot fi trimise prin e-mail sau curier. Clientul trebuie să meargă la bancă doar după ce creditul a fost aprobat pentru a intra în posesia banilor sau a cardului şi pentru a semna contractul de credit.

BCR a testat timp de un an acest serviciu în cadrul unui program pilot, perioadă în care a dat credite prin telefon de circa 3,5 milioane de lei. Pe această nişă a creditelor prin telefon mai sunt prezenţi şi francezii de la Cetelem. Mai multe bănci încearcă să resusciteze vânzările de credite de consum în această perioadă şi au redus dobânzile, au eliminat o parte din comisioane sau au simplificat documentaţia.