Clienţii Carpatica se pot autentifica în internet banking cu telefonul mobil

Autor: Ciprian Botea 27.05.2012
Clienţii Carpatica, o bancă de talie redusă cu acţionariat local, se pot autentifica în aplicaţia de internet banking şi fără dispozitivul electronic de generare a codurilor de acces (token), având nevoie doar de o aplicaţie instalată pe telefonul mobil.
Aplicaţia, care poate fi instalată pe orice telefon mobil care suportă tehnologia Java, are aceleaşi funcţii ca un dispozitiv token fizic, generând codurile de acces pentru autentificarea în aplicaţia de internet banking şi codurile necesare autorizării operaţiunilor iniţiate prin acest serviciu. Costul standard pentru instalarea serviciului este de 30 de lei, fiind scutiţi de această taxă clienţii care solicită noul serviciu până la finalul lunii iunie.
Totodată, banca a adugat noi servicii platformei de internat banking, clienţii putând vizualiza acum în timp real informaţii despre tranzacţiile efectuate cu cardul şi aflate în curs de decontare.