Vodafone a lansat o nouă campanie de brand, realizată împreună cu McCann Erickson

Autor: Adrian Seceleanu 29.05.2012

Vodafone, numărul doi pe piaţa locală de telefonie mobilă, a lansat luni o nouă cam­panie de brand, realizată de echipa internă a com­pa­niei şi de agenţia McCann Erickson România, prin care operatorul urmăreşte o repoziţionare a brandului "într-un spaţiu social şi civic".

Noul mesaj promovat de companie este "Vodafone aduce împreună oa­menii care cred în mai bine. Împreună suntem mai puternici". Ceea ce le-a lipsit poate cel mai mult românilor în ultimii ani a fost recunoaş­terea unor modele, iar noua campanie de brand a Vodafone aduce în prim-plan per­sonalităţi care pot juca acest rol, a spus Mi­hai Ghyka, directorul comercial al companiei.

"Am ales să nu vorbim despre o nouă ofer­tă comercială sau despre o nouă des­coperire tehnologică, ci despre oameni şi valori. Ne-am gândit că după 20 de ani a venit momentul ca şi o mare corporaţie să fie una din vocile care să spună că trebuie să credem în mai bine, că e timpul să credem în modele, în valori", a de­clarat Ghyka. Noua campanie de brand a Vo­dafone adu­ce în prim-plan personalităţi locale impli­cate în diferite proiecte pe care compania telecom le-a sprijinit în ultimii ani, printre care Raed Arafat, Ivan Patzaichin, Mar­cel Iureş sau Victor Re­bengiuc. Actorul Victor Rebengiuc este şi cel a cărui voce este utilizată pentru noua campanie a Vodafone.

"Pe plan comercial, noua poziţionare de brand se regăseşte în multe dintre iniţiativele lansate de Vodafone pe parcursul ultimului an, cum ar fi: soluţia de telemedicină dez­voltată pentru SMURD, comunicarea mai accesibilă pentru românii din străinătate, site-urile mobile menite să uşureze accesul la informaţie (...)", potrivit Vodafone.

Contul media al Vodafone, a cărui va­loare anuală este evaluată pe piaţă între 10 şi 15 milioane de euro, este unul dintre cele mai disputate pe piaţa locală şi a revenit anul trecut în portofoliul McCann Erickson. În 2010 McCann Erickson a obţinut afaceri de 45,4 mil. euro şi un profit de 1,6 mil. euro.

Vodafone România a înregistrat în anul fiscal 2011-2012, încheiat în martie, venituri de 812,1 milioane euro, în scădere cu 2,7%, în timp ce profitul EBITDA (înainte de dobânzi, taxe, depreciere şi amortizare) a urcat cu 1,4%, la 302,9 milioane euro.