Otter Distribution a vândut online pantofi de 140.000 de euro

Autor: Cristina Rosca 04.06.2012

ottershop.ro, platforma de shopping online a retailerului de încălţăminte Otter Distribution, a avut comenzi de 140.000 de euro de la lansare până în prezent, respectiv în aproape un an de funcţionare.

Reprezentanţii retailerului de încălţăminte spun că magazinul ottershop.ro “promite să ajungă în topul celor mai importante magazine ale reţelei, ajungând rapid la nivelul de vânzări al celor mai importante magazine Otter din ţară, respectiv Otter Unirea Shopping City, Otter Bucharest Mall, Otter AFI Palace Cotroceni şi Otter Carrefour Feeria”. Lansat la 15 iunie 2011, magazinul online conceput şi operat de Delazero, o companie românească cu expertiză pe zona de e-commerce, oferă spre vânzare articole de încălţăminte şi marochinărie sub mai multe branduri care se găsesc şi în magazinele fizice Otter. Cele mai bine vândute branduri de încălţăminte sunt GEOX, Clarks, EPICA de Mazzio, Ara şi Melania (încălţăminte pentru copii). Un avantaj al magazinului online, care a necesitat o investiţie de 100.000 de euro, este ca are acces la stocul din toată reţeaua de magazine. Livrarea se face în orice locaţie din România, contra unei taxe unnice de transport.

”Pe viitor, ne aşteptăm la o evoluţie cel puţin la fel de bună şi la o deschidere din ce în ce mai mare a cumpărătorilor români faţă de comerţul online.” a declarat Filip Schwartz, acţionar majoritar şi administrator al Otter Distribution.

Otter Distribution este un grup care deţine pe piaţa locală magazinele Otter, Clarks, Geox, Aldo şi Promenade. Anul trecut afacerile cumulate ale grupului au fost de 16,45 mil. euro.