Stalinskaya vrea să ajungă la 50% cotă de piaţă în HoReCa pe termen mediu şi lung

Autor: Ioana David 06.06.2012

Prodal, companie care deţine brandul de vodka Stalinskaya , şi-a propus ca pe termen mediu şi lung să depăşească o cotă de piaţă de 50% din vânzările de vodcă pe segmentul de HoReCa (hoteluri şi restaurante) şi peste 40% din volumul vândut în retail.

"Pe segmentul de retail, Stalinskaya a marcat evoluţii importante anul trecut, atingând 38% cotă de piaţă valorică şi menţinând acest nivel şi în ianuarie- martie 2012", a spus Claudia Marin, directorul de marketing Prodal.

Prodal este producător de băuturi spirtoase înfiinţat în 1994, care deţine în portofoliu branduri precum Stalinskaya, lansat în 1996 sau Wembley Dry Gin, lansat în 2001.

În 1998, Prodal şi-a înfiinţat propria companie de distribuţie naţională - Granddis.