Biografia autorizată a lui Steve Jobs, din 18 iunie, numai împreună cu ZF

Ziarul Financiar 11.06.2012

O vacanţă în Turcia, la Istanbul, în care Steve Jobs a observat cât de mici sunt diferenţele între felul în care se îmbracă şi se comportă tinerii din întreaga lume, l-a inspirat pe creatorul iPod, iPhone şi iPad în viziunea sa asupra globalizării internetului, potrivit biografiei autorizate a fostului lider al Apple, carte care apare la chioşcuri numai împreună cu Ziarul Financiar din 18 iunie.

"Toată ziua m-am uitat la tinerii din Istanbul. Cu toţii beau aceleaşi lucruri ca orice alţi tineri din toată lumea, purtau haine care păreau cumpărate de la Gap şi foloseau toţi telefoane mobile. Erau ca orice alţi tineri din restul lumii. M-a izbit faptul că, pentru tineri, întreaga lume este omogenizată acum. Când facem produse, nu există telefoane turceşti sau aparate muzicale pe care tinerii turci le-ar vrea diferite de cele dorite de tinerii din altă parte", a spus Jobs, potrivit biografiei autorizate scrisă de Walter Isaacson.

Cartea este portretul unei vieţi trăite intens şi a unei cariere comparabile cu un şir muntos: cu vârfuri, văi şi prăpăstii, cu momente de pionierat şi altele de încrâncenare.
În această biografie, cititorii vor găsi detalii despre antreprenorul care, prin voinţă şi talent, a revoluţionat şase domenii de activitate: computerele personale, filmul de animaţie, muzica, telefoanele, tabletele computerizate şi conţinutul digital.
Volumul "Steve Jobs - Biografia autorizată" va apărea la chioşcurile de ziare, pe 18 iunie, numai împreună cu Ziarul Financiar, şi va putea fi găsită timp de 11 zile la toate punctele de difuzare a presei.