Flanco rămâne fără director de vânzări la nici un an de la numire

Autor: Cristina Rosca 19.06.2012

Gabriel Pereş, 36 de ani, va pleca din poziţia de director de vânzări al retailerului de electronice, electro­cas­ni­ce şi produse IT Flanco la mai puţin de un an de la numire, potrivit unor surse din piaţă.

Până la închiderea ediţiei compania nu a comentat pe marginea acestui su­biect. Românul a fost numit la începutul lunii iulie 2011 în funcţia de director de vânzări al Flanco.

Anterior numirii în această funcţie, Gabriel Pereş a lucrat timp de 11 ani pentru Electrolux România, unde a ocupat de-a lungul timpului funcţiile de area sales manager, key account manager, product and training manager, respectiv national key account manager începând cu anul 2005.

Misiunea lui Pereş la Flanco era de a coor­dona reţeaua de magazine la nivel na­ţional. El era de asemenea respon­sa­bil pentru politica de vânzări a com­pa­niei. Aceasta nu este singura mutare în managementul Flanco din ultima perioadă. Violeta Luca a fost numită director executiv adjunct după ce iniţial ocu­pase poziţia de director de mar­ke­ting.

În locul său a fost numită Marina Zara (53 de ani). Românca a lucrat timp de 16 ani în cadrul McDonald's Ro­mâ­nia unde a ocupat poziţiile de director de marketing şi comunicare şi director de achiziţii.

În 2011 afacerile Flanco au ajuns la 110 milioane de euro, în creştere cu 37,5% faţă de anul anterior.

Businessul retailerului a crescut şi com­parativ cu 2008, ultimul an de boom eco­nomic şi al doilea cel mai bun al com­paniei, când afacerile se situau la 109 mil. euro. Pentru acest an retailerul şi-a bugetat afaceri de 140 mil. euro.