Agressione Cluj şi-a bugetat afaceri în creştere cu 5%

Autor: Laurentiu Cotu 21.06.2012

Furnizorul de hârtie pentru birouri şi tipografii Agressione Group, din Cluj-Napoca, mizează în acest an pe o cifră de afaceri de 164 mil. lei (37,2 mil. euro), în creştere cu 5% faţă de anul trecut. Clujenii au realizat în 2011afaceri totale de 156 mil. lei (36,8 mil. euro) şi un câştig net de 7 mil. lei (peste 1,6 mil. euro).

"În acest an sperăm la un câştig de 7 milioane de lei, nivel similar cu cel înregistrat în anul trecut", au declarat pentru ZF Transilvania reprezentanţii companiei Agressione Group. În ceea ce priveşte numărul de angajaţi ai companiei clujene, acesta a ajuns în prezent la 120 de oameni, la acelaşi nivel ca şi în anul 2011.

Agressione Group are 11 birouri pe piaţa locală şi dispune de o suprafaţă de depozitare de peste 14.000 mp, conform informaţiilor existente pe site-ul companiei.

Totodată, prin intermediul reţelei de distribuţie deţinute, compania comercializează produse de birotică, cartoane şi hârtie pentru tipografii, sub brandurile proprii Absolut Paper, Traffic, Zero, NeoPack, NaturaBoard sau gama A-Paper.

Compania comercializează şi brandurile Canon/Océ (hârtie de copiator) sau gama de birotică IBM. În ceea ce priveşte gama de produse tipografice comercializate, Agressione furnizează hârtii şi cartoane pentru cărţi, reviste, cataloage, afişe, pliante, ambalaje sau etichete.

La începutul acestui an compania s-a mutat într-un nou sediu central în Cluj-Napoca, cu o suprafaţă totală de peste 4.000 mp, a cărui construcţie a fost demarată în 2010.

Compania Agressione şi-a început activitatea în anul 1992 la Cluj-Napoca, mai întâi ca Agressione Press, apoi începând cu anul 1994 ca Agressione Express, iar din 1997 a devenit Agressione Group. Afacerea Agressione a fost condusă încă de la început de cei doi asociaţi, Cosmin Pavel şi Marius Ştef. Principalii jucători de pe piaţa locală de celuloză şi hârtie sunt Rondocarton, Pehart Tec, Vrancart, Comceh, Agressione Group, Ecopaper sau Romcarton.