Multibrandul de lux Victoria 46 s-a mutat pe Dorobanţi 126-130

Autor: Cristina Rosca 26.06.2012

Multibrandul Victoria 46, unul dintre cele mai cunoscute magazine de lux din România, s-a mutat pe Calea Dorobanţi 126-130, în spaţiul ocupat anterior de magazinul de mobilă de lux Rovere. Multibrandul a fost până recent una dintre emblemele celei mai cunoscute artere de fashion din România, Calea Victoriei.

Magazinul este deschis iniţial în acelaşi concept - multibrand - ca şi pe Calea Victoriei. Începând cu sezonul primăvară-vară 2013 însă, se va deschide a doua fază a proiectului, un concept de department store, care la parter va avea un model de shop in shop pentru Christian Dior, Lanvin, Alexander McQueen şi încă două branduri. La etaj va rămâne multibrand, potrivit lui Dorothy Constantin, 28 de ani, managing partner în cadrul High Fashion Concept, grupul cu afaceri de 7 mil. euro care deţine şi Victoria 46.

Multibrandul, care va ocupa acum o suprafaţă de 900 mp, are în portofoliu 60 de branduri, printre care Christian Dior, Alexander McQueen, Zadig&Voltaire, Emilio Pucci sau Vionnet. Numele magazinului va rămâne în continuare acelaşi, Victoria 46, deşi acesta vine de la adresa unde se afla iniţial multibrandul (Calea Victoriei, numărul 46).

Victoria 46 a fost deschis acum cinci ani de către Solmar Group, care deţine francizele mai multor branduri mass market pe piaţa locală, printre care şi Mango.

În 2009 compania a decis să vândă divizia de lux, respectiv multibrandul Victoria 46. Dorothy Constantin, la momentul respectiv brand managerul magazinului, a decis să îl cumpere de la fostul proprietar. Ulterior, ea împreună cu partenera ei au extins businessul, deschizând Victoria Men (magazin de lux pentru bărbaţi), Day&Night (branduri pentru tineri), Petit (magazine pentru copii) şi Victoria Outlet, toate în Capitală. Apoi au ieşit din Capitală, deschizând la Oradea, în centrul comercial Oradea Shopping City, magazinul The Code.

Ultima mutare a fost inaugurarea platformelor de cumpărături online Victoria Outlet.ro şi Victoria Online.ro.

Toate aceste businessuri, care fac parte din grupul High Fashion Concept, au avut anul trecut 14.900 de clienţi şi o medie de două produse per tranzacţie. Fiecare dintre aceştia a lăsat într-unul dintre magazine circa 470 de euro, în condiţiile în care cifra de afaceri a grupului care reuneşte cele şase magazine fizice şi cele două platforme online a fost de 7 mil. euro.

În acest an businessul de lux High Fashion Concept este aşteptat să crească cu 5% datorită lansării magazinului virtual VictoriaOnline.ro.