Ediţia de duminică a emisiunii "România, te iubesc! " a fost din nou lider absolut de audienţă

Autor: Madalina Cerban 02.07.2012

Ultima ediţie din acest sezon a emisiunii "România, te iubesc!", în care au fost prezentate reportajele "Codrul, frate cu străinul", "Zmeura de aur" şi "Ambasadorii" României, a fost lider absolut de audienţă, atât pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, cât şi pe publicul din mediul urban.

Pro TV a obţinut, în medie, 4,5 puncte de rating şi 17,7 procente din cota de piaţă, pe publicul comercial, în intervalul 18.00 - 18.58, atunci când a fost difuzată emisiunea "România, te iubesc!". Prima TV, următoarea clasată, obţinea mai puţin de jumătate, respectiv 1,9 puncte de rating şi 7,6% din cota de piaţă. În tot acest timp, Antena 1 se clasa abia pe locul al treilea, cu doar 1,6 puncte de rating şi 6,1 procente din cota de piaţă.

Pro TV a fost fruntaş şi pe publicul din mediul urban, unde a înregistrat o medie de 4 puncte de rating şi un share de 13,3 procente. Antena 3, următoarea clasată, înregistra 3,6 puncte de rating şi 12, 1 procente din cota de piaţă, în timp ce Antena 1 nu intra în topul celor mai urmărite cinci programe de televiziune.