Renault şi trei agenţii ale Leo Burnett caută 100 de ambasadori ai valorilor olimpice

Autor: Andreea Mindrila 08.07.2012

The Practice, Digital Star şi Starcom MediaVest, agenţii în cadrul grupului de comunicare Leo Burnett, vor gestiona serviciile de relaţii publice, comunicare online şi social media pentru susţinerea parteneriatului dintre Renault România şi Comitetul Olimpic şi Sportiv Român (COSR) pentru promovarea valorilor olimpice.

Cele trei agenţii sprijină Renault România, sponsor principal al COSR la Jocurile Olimpice de la Londra, în dezvoltarea şi implementarea campaniei de comunicare „Renault România caută 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!”.

Campania îşi propune să transmită valorile olimpice oamenilor obişnuiţi şi să premieze 100 de oameni care aplică spiritul olimpic în viaţa de zi cu zi.

“Avem convingerea că pe parcursul campaniei vom descoperi poveşti frumoase ale oamenilor obişnuiţi, adevărate surse de inspiraţie pentru fiecare dintre noi”, spune Ioana Ştirbu, responsabil Internet şi CRM Renault România.

Ideea campaniei a aparţinut The Practice, iar Gabriela Lungu, managing partner al agenţiei a declarat că sloganul ediţiei speciale Renault Mégane Olympic - „Duce mai departe spiritul olimpic” a fost sursa lor de inspiraţie.

Digital Star se ocupă de implementarea campaniei în mediul digital.

“Ne-am dorit să surprindem esenţa spiritului olimpic din perspectiva sportivilor români prezenţi la Jocurile Olimpice. Astfel, atitudinea şi gândurile lor înainte de competiţie şi-au găsit expresia în scurte mesaje emoţionante care duc mai departe spiritul acestor campioni către toţi românii”, spune Laurenţiu Dumitrescu, managing partner la Digital Star.

Campania Renault se implementează în mediul online şi vizează implicarea publicului larg, dar şi a grupurilor ţintă, incluzând mass-media, bloggerii şi liderii de opinie. Prin intermediul unei platforme special creată cu această ocazie, pe toată durata campaniei, între 18 iunie şi 12 august 2012, toţi cei de acasă pot trimite mai departe gândurile şi poveştile lor de viaţă, având astfel şansa de a deveni ambasadori ai valorilor olimpice.