UniCredit Ţiriac Bank şi cora România au lansat un card de credit co-brand, sub sigla Mastercard

Autor: Raluca Ghinea 18.07.2012

Cardul poate fi utilizat la cumpărături în cadrul cora şi comercianţi în afara hipermarketului, pentru plăţi online, retragere de numerar, plata facturilor de utilităţi la ATM-uri UniCredit Ţiriac Bank, au anunţat miercuri, într-o conferinţă de presă, cora România şi UniCredit Ţiriac Bank.

"Până la sfârşitul acestui an estimăm că vom emite câteva mii de carduri, undeva în jurul a 3.000, şi câteva zeci de mii în trei-patru ani", a declarat Bodgan Spuză, director de marketing şi segmente retail în cadrul UniCredit Ţiriac Bank.

Clienţii care deţin acest card pot alege în momentul tranzacţiei, la casele de marcat special semnalizate în cadrul hipermarketurilor cora, să achite cumpărăturile integral sau să achiziţioneze într-o singură rată, cu dobândă zero, dacă achită contravaloarea până la data scadentă a perioadei de graţie de 50 de zile. Totodată, aceştia pot alege să plătească între două şi 12 rate lunare, cu dobândă zero, pentru produsele incluse în campaniile promoţionale.

De asemenea, posesorii de carduri pot folosi opţiunea de card de credit, cu dobândă preferenţială, dacă plătesc suma minimă până la data scadentă.

Clienţii cora pot solicita cardul în Punctele de Beneficii inaugurate miercuri în toate hipermarketurile cora, unde aceştia mai pot achiziţiona credite de consum.

Limitele de credit pentru cardul co-brand se calculează în funcţie de veniturile clienţilor, pornind de la 700 lei şi ajungând la 17.500 lei.

Doritorii de card trebuie să aibă un venit minim de 600 lei şi vârste între 20 şi 70 de ani.

Cardul beneficiază de tehnologia cu cip şi este înrolat în sistemul 3D secure. Produsul poate beneficia de asigurare de card de credit, care acoperă evenimente precum şomajul sau decesul.

UniCredit Ţiriac Bank a lansat carduri co-brand împreună cu Metro, pentru IMM-uri (câteva mii de carduri, în total, până în prezent), cu Unicef (circa 1.000 de carduri) şi carduri Miles & More, prin care clienţii acumulează mile de zbor atunci când fac cumpărături cu cardul.

La rândul său, cora România are 660.000 de deţinători de carduri de fidelitate, produs lansat în 2006, prin care clienţii acumulează puncte în schimbul cumpărăturilor efectuate.

Deţinută de retailerul belgian Louis Delhaize Group, cora România are în prezent opt magazine, dintre care trei în Bucureşti şi restul în Cluj-Napoca, Baia Mare, Drobeta-Turnu Severin, Arad şi Constanţa. Compania vrea să deschidă în câţiva ani până la 20 de noi hipermarketuri.