CohnandJansen JWT s-a ocupat de tutorialele video şi de comunicarea pentru platforma Vodafone Tutoriale

Autor: Andreea Mindrila 25.07.2012

Agenţia de publicitate CohnandJansen JWT a creat şi a produs tutorialele video şi campania de comunicare a acestora pentru platforma Vodafone Tutoriale. Campania de comunicare s-a realizat prin intermediul web-banners, Facebook ads, Google ads şi pe canalul YouTube Vodafone Buzz.

"Ne-am străduit să găsim cele mai relevante şi surprinzătoare insight-uri legate de folosirea Internetului, în funcţie de profilul utilizatorilor, dar şi de faptul că acum există răspunsuri video pentru cele mai frecvente întrebări", spune Alex Negoescu, deputy creative director CohnandJansen JWT.

Platforma Vodafone Tutoriale este o modalitate de a răspunde întrebărilor clienţilor şi în mediul online, tutorialele video reprezentând o metodă mai simplă de asistenţă atunci când vine vorba de serviciile de telecom. Ţinând cont de gama variată de telefoane avansate existente pe piaţă şi de multitudinea de servicii integrate, sunt multe cazuri în care utilizatorii au nevoie de îndrumare, uneori fiind necesar ceva mai mult decât un apel telefonic pentru a rezolva problemele apărute. Platforma Vodafone Tutoriale oferă răspunsuri, într-un limbaj accesibil tuturor, ajutâdu-i în acest mod pe clienţi să-şi rezolve singuri problemele.

Tutorialele Vodafone pot fi vizionate în orice moment al zilei pe site-ul companiei sau pe canalul YouTube.

Agenţia de publicitate a obţinut anul trecut o cifră de afaceri de 7,3 milioane lei, în creştere cu 78% faţă de 2010, potrivit informţiilor de pe site-ul Ministerului de Finanţe.

Agenţia CohnandJansen JWT este afiliată reţelei globale JWT, iar din portofoliul de clienţi fac parte Avon, Bayer (OTCs), Bunge (Floriol, Unisol), Henkel (Perwoll online), Kraft (Jacobs, Jacobs 3în1, Nova Brasilia), MegaImage, Nokia, Praktiker (online), Mazda, Nissan, Dove şi alţii.