Mobile Works a creat o aplicaţie prin care este prezentat noul design Beck’s Green Lemon

Autor: Andreea Mindrila 30.07.2012

Agenţia Mobile Works, parte a grupului de comunicare Lowe, a realizat o aplicaţie Augmented Reality (AR) pentru a promova noul design Beck’s Green Lemon. Astfel, prin simpla poziţionare a device-ului spre noile ambalaje Beck’s Green Lemon şi scanarea etichetei, noua sticlă prinde viaţă în telefon prin intermediul tehnologiei Augmented Reality.

Este pentru prima dată în România când un brand foloseşte acest tip de tehnologie pentru a comunica schimbarea designului de produs şi prima aplicaţie de acest gen făcută de Beck’s România.

Aplicaţia gândită de Mobile Works este disponibilă gratuit în App Store şi Google Play, utilizatorii având posibilitatea de a împărtăşi cu prietenii lor această experienţă printr-un share pe Facebook, direct din aplicaţie.

“Ne-am dorit ceva de impact, ceva care să transmită acel gust răcoritor de lămâie al Beck’s Green Lemon, dar care să se şi apropie pe cât de mult posibil de consumator”, spune Marko Njavro, director de marketing International Premium Brands, Beck’s.

Campania se desfăşoară în perioada iulie - august 2012, iar aplicaţia de AR a fost promovată în special pe pagina de Facebook Beck’s, prin mobile banners şi mobi site-uri, dar şi offline, prin coduri QR (Quick Response – coduri care au o formă pătrată şi care oferă foarte rapid informaţii despre un produs sau serviciu. Cel mai simplu mod de a “citi” un astfel de cod este prin scanarea cu aparatul foto al telefonului mobil, operaţiunea fiind efectuată cu ajutorul unei aplicaţii). Aplicaţia poate fi descărcată direct din App Store şi Google Play sau prin scanarea codului QR. 

“Am vrut să oferim consumatorilor o modalitate nouă, inovativă, dar mai ales la îndemână de a interacţiona cu brandul. De aici ne-a venit şi ideea cu sticla interactivă. Cu ajutorul aplicaţiei de Augmented Reality, ambalajele Beck’s au prins viaţă, oferind consumatorilor o experienţă inedită, prin intermediul smartphone-ului,” spune Alex Putineanu, managing director Mobile Works.

Mobile Works este o agenţie specializată în crearea de campanii pe telefonul mobil, serviciile oferite fiind cele de strategie, planificare, creaţie şi campanii integrate de comunicare pe telefonul mobil.

Agenţia Mobile Works este membră a grupului de companii Lowe din care mai fac parte Lowe&Partners, Initiative, Brand Programming Network, Medic One şi GolinHarris, cifra de afaceri a grupului fiind anul trecut de  54,3 milioane euro, în creştere cu circa 5% faţă de 2010.