Un distribuitor de pui de o zi intră în retailul alimentar

Autor: Gabriel Razi 02.08.2012

Agroland, companie care distribuie furaje pentru animale şi pui de o zi, atacă piaţa de retail tradiţional, vizând deschiderea a 50 de magazine de proximitate în franciză în care urmează să vândă produse agroalimentare de bază precum carne, ouă sau lapte, furnizate de fermieri mici.

"Ne propunem un număr de 50 de băcănii sub brandul Agroland în doi ani. Puii vor fi procesaţi doar în abatoare de mici dimensiuni. Numărul fermierilor implicaţi în proiect se va stabiliza probabil în jurul cifrei de 150", spune Horia Cardos, directorul general şi proprietar al Agroland, care precizează că ţinteşte zonele aglomerate din marile oraşe.

Mutarea Agroland este surprin­zătoare având în vedere că retailul tradiţional a avut mult de suferit în ultimii ani ca urmare a scăderii con­sumului şi a extinderii jucătorilor mul­tina­ţionali. Cel mai ambi­ţios plan în acest segment al retailului a fost Mic.ro, deţinut de omul de afaceri Dinu Patriciu, însă reţeaua a sfârşit în faliment.

Agroland a încheiat anul trecut cu afaceri de 10 milioane de euro, iar pentru acest an compania estimează creşterea cu 30% a încasărilor.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro