H&M mai vrea încă şase magazine

Autor: Cristina Roşca 03.08.2012

Retailerul suedez H&M, intrat pe piaţa locală din luna martie a anului trecut, va termina anul cu o reţea de 22 de magazine, cu şase mai multe decât deţine în prezent.

"Pentru această toamnă avem planificate şase deschideri de magazine atât în Bucureşti, cât şi în provincie. Primele pe listă sunt magazinele din Sibiu, Cluj şi Ploieşti", spune Ewa Jarzemska, reprezentanta departamentului de comunicare în cadrul H&M.

Gigantul de modă a început încă de la intrarea pe piaţa locală unul dintre cele mai ambiţioase planuri de expansiune deschizând din primul an de prezenţă 11 magazine, mai multe decât în orice alt stat din lume. H&M îi va prinde din urmă pe competitorii de la New Yorker şi C&A, care au depăşit pragul de 20 de magazine după cinci şi respectiv patru ani.

"România este una dintre pieţele unde înregistrăm cele mai rapide creşteri de la nivel mondial", mai spune Ewa Jarzemska. Suedezii ar putea obţine la finele anului afaceri de 80-90 mil. euro, potrivit estimărilor ZF, faţă de 37 mil. euro anul trecut.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro