Cellini, Swarovski şi Gucci vor afaceri de peste 25 mil. euro

Autor: Cristina Roşca 09.08.2012

Grupul Sodo Migliori, care deţine pe piaţa locală magazinele Cellini, o parte din unităţile Swarovski şi monobrandul de lux Gucci, estimează pentru acest an o cifră de afaceri de peste 25 de milioane de euro, în stagnare sau uşoară creştere faţă de 2011. "Afacerile companiei este posibil să crească uşor în acest an sau, în cel mai rău caz, să stagneze.

Cu siguranţă însă nu vom avea scăderi", spune Alessandro Amato, cofondator şi administrator al grupului cu afaceri de 25,4 mil. euro anul trecut. În totalul businessului magazinul Gucci contribuie cu 2-4 mil. euro pe an, potrivit estimărilor ZF. Monobrandul de lux care a luat locul celebrei braserii de la Hilton la finalul lui 2010 are în medie zece clienţi pe zi, care cumpără fiecare de câteva sute sau chiar mii de euro.

"Vânzările magazinului Gucci sunt în creştere. Abia în 2012 putem spune că magazinul şi-a atins ţintele, iar obiectivul de viitor va fi stabilizarea po­ziţiei pe piaţa locală", spune Amato, care refuză însă să dea detalii despre vânzările monobrandului de lux. Singura informaţie pe care o oferă este că vorbim "de milioane de euro". Grupul Sodo Migliori are în România 12 magazine de bijuterii şi ceasuri de lux Cellini, patru unităţi Swarovski şi un monobrand Gucci.

Citiţi mai multe detalii pe www.zfcorporate.ro