Un magazin de tip outlet multibrand de 1.400 mp va fi deschis în centrul comercial Vitantis

Autor: Cristina Cuncea 09.08.2012

Magazinul, denumnit San Francisco Concept, este potrivit reprezentanţilor Vitantis cel unul dintre cele mai mari magazine de tip outlet multibrand din România. Acesta oferă peste 10.000 produse, atât pentru femei, bărbaţi, cât şi pentru copii.

"Deschiderea outlet-ului San Francisco Concept, redeschiderea magazinelor Reserved şi Cropp Town cu o suprafaţă de 600 mp, respectiv 250 mp, precum şi a Takko pe o suprafaţă de 600 mp transformă Centrul Comercial Vitantis într-o destinaţie de cumpărături mai atractivă şi mai apropiată decât alte magazine similare", au declarat într-un comunicat reprezentanţii centrului.

Preţurile practicate în magazin pornesc de la 2,9 lei şi ajung la 79,9 lei.

"Am ales acest concept întrucât vrem să venim în întâmpinarea dorinţelor şi a puterii de cumpărare diminuate. De aceea, San Francisco Outlet va oferi peste 10,000 de articole vestimentare, în pas cu ultimele tendinţe din modă, la preţuri fără concurenţă", se menţionează în comunicat.

Vitantis Shopping Center este situat în partea de sud a Bucureştiului şi cuprinde un hipermarket Carrefour, un magazin de bricolaj Praktiker, retaileri de electronice şi electrocasnice Tehnomarket, Domo, precum şi magazinul de mobilă Casa Rusu. De asemenea, centrul comercial cuprinde o galerie comercială.

Centrul comercial are o suprafaţă totală construită de 39.110 metri pătraţi.