Agenţia de digital HyperActive a dezvoltat site-ul corporate Bergenbier

Autor: Andreea Mindrila 13.08.2012

HyperActive, agenţia de digital a grupului de comunicare Lowe, a dezvoltat site-ul corporate pentru Bergenbier S.A., ocupându-se de crearea strategei şi de designul site-ului.

Elementul cheie de la care s-a pornit în dezvoltarea site-ului a fost logo-ul companiei, noul site având o structură dinamică şi uşor de folosit.

“Cei de la HyperActive au venit cu o propunere de design adaptată identităţii vizuale a companiei noastre. Site-ul este intuitiv, interactiv şi uşor de folosit”, spun reprezentanţii de comunicare Bergenbier S.A.

Noul site integrează canalele de social media – Facebook şi Twitter, şi a fost gândit astfel încât să conecteze toate tipurile de target.

“Ideea a fost să creăm un loc loc de întâlnire pentru toţi cei interesaţi de compania Bergenbier, site-ul fiind un shortcut către valorile, brandurile şi proiectele Bergenbier. De aici şi conceptul nostru, The House of Excellence. Am căutat să avem o expunere optimă a conţinutului şi o coerenţă structurală, astfel încât călătoria prin site să fie uşoară, plăcută şi firească., spune Bogdan Gheorghiu, creative director HyperActive.

Bergenbier, un jucător important pe piaţa locală a berii, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 449 milioane lei (106 mil. euro), în scădere faţă de 2010, când nivelul business-ului a fost de 470 milioane lei (111 mil. euro), potrivit informaţiilor de pe site-ul Ministerului de Finanţe.

HyperActive este o agenţie interactivă full service care oferă soluţii complete de comunicare şi marketing digital precum dezvoltare şi management de platforme web, marketing online (optimizare & advertising pe motoarele de căutare, online advertising & PR, e-mail marketing, viral marketing), mobile marketing şi proiecte interactive speciale.

Printre clienţii agentiei se numără Ferrero, UPC România, Bergenbier SA, Farmaciile Dona, Johnson & Johnson, Unilever, BMW, Bayer.

Din grupul Lowe, care anul trecut a avut o cifră de afaceri de 54,3 milioane euro, în uşoară creştere faţă de 2010, mai fac parte agenţiile Initiative, Brand Programming Network, Lowe&Partners, Medic One, GolinHarris Bucureşti şi Mobile Works.