Obiectivul agenţiei Godmother la 15 ani de activitate: 2 milioane euro cifra de afaceri în 2012

Autor: Andreea Mindrila 14.08.2012

Pentru acest an, când se împlinesc 15 ani de la înfiinţare, agenţia de publicitate full service Godmother şi-a bugetat o cifră de afaceri de două milioane euro.

Agenţia a fost înfiinţată în 1997, iar la momentul respectiv se numea Speed Promotion şi avea ca obiect de activitate producţia publicitară. În 2004 agenţia a devenit full service iar în 2008 a trecut printr-un proiect de rebranding, numindu-se de atunci Godmother.

Momentul rebrandingului a fost cel care a marcat trecerea către un focus mai mare pe specializare, abordarea unor proiecte de amploare de comunicare integrată, şi o concentrare mai mare pe livrarea de rezultate.

În cei 15 ani agenţia au fost înfiinţate noi departamente, dedicate serviciilor pentru care cererea este mare. Astfel, anul trecut a fost creat departamentul de online.

În prezent Godmother are o echipă de 20 de persoane, dintre care şapte în departamentul de client service, cinci în cel de creaţie, patru alcătuiesc departamentul de online iar patru ocupă funcţii administrative.

"Pentru finalul anului 2012 estimăm o cifră de afaceri de două milioane de euro, un obiectiv destul de uşor de atins dacă avem în vedere faptul că primele şase luni ale acestui an au adus deja 900.000 euro în agenţie. În ce priveşte echipa, nu ne dorim un colectiv mai mare de 25 de persoane - credem că aceasta este dimensiunea ideală în care putem să interacţionăm eficient unii cu alţii şi să ne păstrăm spiritul, însă nu excludem colaborările de orice fel" spune Valentin Văcăruş, managing director Godmother.

Anul trecut agenţia a avut o cifră de afaceri de 5,5 milioane lei (1,3 mil. euro), potrivit informaţiilor de pe site-ul Ministerului de Finanţe.

Din portofoliul de clienţi ai Godmother fac parte Google România, Profi Rom Food, AD Pharma (Arkopharma), Agricover, Sanador, Transfond, Anchor (Mall Vitan şi Plaza), Energy Holding, Cyathus, LLP Dinalycs, Siel Invest, Life Care, Garrone, Rehau, Midocar, Perfect Tour, Adeplast sau AFI Cotroceni.

"Peste 74% din clienţii noştri colaborează cu noi de peste trei ani. Întreaga filozofie Godmother este axată pe patru vectori esenţiali: shopper experience - când preluăm un cont ştim totul despre industria respectivă, client şi concurenţa sa; timp de reacţie - avem cele mai mici perioade între stadiul de concept şi implementarea proiectelor; creativitate - având ca prim obiectiv eficienţa; preţ - fee-uri corecte, pe măsura conceptelor şi proiectelor propuse" conchide Văcăruş.