Brand-ul Ardaf dispare după o istorie de 16 ani

Autor: Ciprian Botea 29.08.2012

Generali, o companie de top zece din piaţa asi­gu­ră­rilor, va renunţa să mai vândă poliţe sub brand-ul Ardaf şi va opera prin intermediul unei singure reţele sub sigla Generali, iar mai multe sucursale şi agenţii vor fi închise.

Generali şi Ardaf au fuzionat în toamna anu­lui trecut sub numele de Generali România, dar italienii au păstrat ambele brand-uri şi reţeaua teritorială, care ajun­gea la aproape 230 de sucursale şi agenţii la finalul lui 2011. Decizia de a renunţa la brand-ul Ardaf vine în contextul în care Generali încearcă să se repoziţioneze pe piaţă după pierderi de 20 mil. euro în 2011 şi să revină pe profit începând de anul viitor. Strategia vizează sub­scrieri mai mari din asigurări de viaţă, Casco şi asigurări de locuinţe şi renunţarea la contractele de răspundere civilă auto cu daunalitate ridicată.

Ardaf avea o istorie de 20 de ani pe piaţa ro­mânească, fiind înfiinţată în 1992 de fosta bancă Dacia Felix, intrată în faliment la sfârşitul anilor '90.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro