Lowe Vibe şi Mobile Works au creat primul proiect de Live Augmented Reality instore din România

Autor: Andreea Mindrila 29.08.2012

Lowe Vibe, divizia de BTL a agenţiei Lowe&Partners şi agenţia de digital-mobile Mobile Works, ambele membre ale grupului de comunicare Lowe, au conceput o campanie pentru Unilever adresată bărbaţilor pasionaţi de maşinile cu mulţi cai putere sub capotă. Campania este activată instore printr-un proiect de Live Augmented Reality (AR), primul din România, în reţelele Cora, Carrefour şi Real din întreaga ţară, la standurile brandurilor de man-care (produse de îngrijire pentru bărbaţi) ale Unilever - Rexona Men şi Clear.

Campania a fost lansată pe 17 iulie şi se va încheia pe 31 august, perioadă în care proiectul a fost implementate treptat în fiecare dintre cele trei reţele de hipermarketuri, prima fiind Cora, urmată de Carrefour şi Real.

Această idee a venit în urma parteneriatului încheiat între cele două mărci de îngrijire personală din portofoliul Unilever - Rexona, Clear - şi Lotus F1 la începutul acestui an.

"Acţiunea face parte din seria de programe de activare a consumatorilor din cadrul parteneriatului încheiat între Rexona, Clear şi Lotus F1", spun reprezentanţii Unilever.

Campania include şi un concurs - cei care trimit prin SMS numărul de pe bonul de casă după ce au cumpărat minim trei produse din gama men-care a brandurilor Unilever aflate în concurs pot câştiga unul din marile premii oferite de Unilever: două excursii pentru două persoane la Marele Premiu al Belgiei, o excursie de două persoane la Monza, în Italia, sau un pachet special cu tratament VIP pe circuitul Paul Ricard din Franţa, unde câştigătorul va avea ocazia să conducă bolidul de curse direct pe circuit.

"Ideea noastră a fost să le oferim participaţilor o primă demonstraţie, live, a unui eveniment cu adevărat special, şansa de a participa la unul dintre cele mai populare trei circuite auto din lume", spune Alexandru Ţarog, manager Lowe Vibe.

Lowe Vibe este divizia de BTL a agenţiei Lowe&Partners, înfiinţată la începutul lui 2012. Mobile Works este specializată în crearea de campanii pe telefonul mobil, fiind de asemenea înfiinţată în acest an.

Printre clienţii grupului Lowe se numără Bergenbier S.A., Ferrero, Unilever (Domestos, Cif, Rexona, Rama, Clear, Signal, Delikat), Johnson & Johnson, Bayer, Labormed, Pfizer sau Crucea Roşie Română, grupul obţinând anul trecut afaceri de 54,3 milioane euro, în uşoară creştere faţă de 2010.