Profesii

A renunţat la o carieră la BCR în Bucureşti şi a construit propria afacere la Milano. Acum vinde tinere talente în toată Europa

A renunţat la o carieră la BCR în Bucureşti şi a...

Autor: Ioana Matei

30.01.2016, 14:04 8167

Cristina Cojocaru a lăsat în spate o carieră bancară de şapte ani şi a hotărât să îşi construiască o afacere în fashion, mizând pe încurajarea talentului unor tineri designeri. A pornit afacerea la Milano şi s-a hotărât să aducă în atenţia pieţei de lux de pe tot continentul câteva nume noi de designeri.

"Nu aş putea spune că îmi lipseşte ceva din atmosfera mediului bancar, mi-am urmat visul şi fac ceeea ce mi-am dorit; am preluat o parte din elementele pe care le-am învăţat în banking şi le folosesc în activitatea de acum“, explică Cristina Cojocaru modul cum se reflectă cei şapte ani de experienţă în mediul bancar în activitatea de antreprenor în industria de fashion. Cojocaru a lansat anul trecut 1MiSHAP, o platformă axată pe susţinerea tinerilor care încearcă să îşi construiască un nume în lumea modei şi care au dificultăţi în transformarea abilităţilor lor artistice într-o afacere. Concret, apartenenţa în cadrul incubatorului asigură designerilor sporirea popularităţii mărcilor create de ei prin participarea la evenimente şi târguri internaţionale, consultanţă în aspecte legale ce ţin de dezvoltarea produselor, găsirea de producători ori manufacturieri care să îi ajute la producţia articolelor realizate, dar şi supravegherea etapelor de producţie.


 
 

La acestea se adaugă prezenţa pe o platformă online globală care asigură comercializarea produselor unor clienţi aflaţi pe toate continentele, cât şi prezenţa în corner shop-uri din magazine multibrand dedicate şi dezvoltarea şi supravegherea proceselor adminis-trative care ţin de prezenţa într-un astfel de magazin. Potrivit antreprenoarei, este primul proiect de acest gen de pe piaţa locală şi, deşi este unul 100% românesc, se adresează designerilor din întreaga lume. În prezent, în cadrul acestuia se află o marcă românească şi alte zece internaţionale din sfera accesoriilor premium, iar primul colţ dedicat lor a fost inaugurat recent în cadrul galeriei comerciale Victoria Gallery de pe Calea Dorobanţi. Până în prezent, Cristina Cojocaru a investit în platforma creată aproximativ 50.000 de euro, fonduri proprii, şi se aşteaptă să ajungă la breakeven în aproximativ doi ani şi jumătate, pe baza unui comision din vânzările realizate.

Citiţi continuarea pe Business Magazin

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO