Profesii

Brightway: Companiile din agrobusiness au printre cele mai mari bugete pentru training

Brightway: Companiile din agrobusiness au printre cele...

Autor: Corina Mirea

03.11.2014, 00:05 175
În urmă cu cinci-şapte ani, singurele companii din agrobusiness care îşi implicau angajaţii în programe de training erau multinaţionalele. Pe atunci, salariaţii vizaţi erau cei din biroul central, însă, în prezent, agricultura a devenit unul dintre cei mai mari clienţi pentru unele firme de training, pe lângă jucătorii din industria farma, susţine Mihai Arghire, partener al firmei de training locale Brightway, un business de familie înfiinţat în urmă cu zece ani.
 
„Este un domeniu care a crescut foarte mult în ultimii ani şi va continua să o facă pentru că România are o suprafaţă mare care poate fi lucrată. Dacă acum cinci-şapte ani erau foarte puţini oameni din industria asta la training, acum vin şi firmele care lucrează direct cu fermierii, dar şi antreprenorii care şi-au consolidat businessurile, nu numai multinaţionalele“, explică Mihai Arghire. În plus, pe piaţă au început să apară şi companii care au activităţi conexe agriculturii, cum ar fi furnizorii de fertilizatori, de seminţe, de echipamente sau îngrăşăminte, ca urmare a dezvoltării acestui sector de activitate, care în ultimii a fost unul dintre motoarele creşterii economice.
 
Astfel, în prezent, companiile din domeniu trimit la traininguri chiar şi 70-80 de angajaţi şi caută în special programe de training în vânzări, care să îi înveţe pe salariaţi cum să relaţioneze mai bine cu fermierii, tehnici de negociere, dar şi competenţe de leadership.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO