Într-o industrie financiară aflată în plină transformare, Garanti BBvA demonstrează că inovaţia digitală şi bankingul tradiţional nu sunt forţe opuse, ci componente complementare care contribuie la crearea unei experienţe complete pentru clienţi. Potrivit lui Mustafa Tiftikçioğlu, CEO al Garanti BBVA România, „în timp ce industria se transformă rapid, odată cu evoluţiile digitale, înţelegem că bankingul rămâne un serviciu profund personal, care se bazează pe încredere şi conexiune umană”.
„În 2022 şi 2023, am înregistrat o rentabilitate record, marcând aceşti ani drept cei mai buni ani din istoria Garanti BBVA în România. Performanţele noastre în domeniul digital au fost recunoscute şi la nivel internaţional, atunci când prestigioasa revistă Global Finance a premiat Garanti BBVA pentru cea de-a 14-a oară, pentru progresele noastre în domeniul digital”, a descris Mustafa Tiftikçioğlu, CEO al Garanti BBVA România, performanţele băncii din perioada anilor trecuţi, în pofida incertitudinilor economice.
Progresele au continuat şi anul acesta, iar prima jumătate a anului 2024 a fost marcată de o creştere impresionantă în toate segmentele de afaceri ale băncii. „În prima jumătate a anului, Garanti BBVA România a înregistrat o creştere remarcabilă, în toate segmentele de afaceri, impulsionată de investiţii strategice în inovaţia digitală, extinderea portofoliului de clienţi şi preocuparea constantă pentru îmbunătăţirea experienţei clienţilor.
Veniturile nete au crescut impresionant, cu 30,6% faţă de anul trecut, atingând 319,6 milioane lei, comparativ cu 244,7 milioane lei în aceeaşi perioadă a anului trecut.” Aceste rezultate sunt susţinute de creşteri în portofoliul de credite şi în numărul de clienţi: „Creditele acordate pentru susţinerea economiei au totalizat o creştere de 8,4%, ajungând la 10,6 miliarde lei, o creştere susţinută de segmentele Corporate (+11%), Retail (Ă5,9%) şi IMM-uri (+9,1%). Portofoliul nostru total de clienţi s-a majorat cu 6,4%, iar numărul de carduri emise a crescut cu aproximativ 10%, ceea ce demonstrează încrederea şi angajamentul clienţilor noştri.”
De asemenea, Mustafa Tiftikçioğlu a evidenţiat o creştere a depozitelor: „Depozitele au ajuns la 12 miliarde lei, dintre care liniile de afaceri Retail şi IMM-uri au contribuit cu peste 12%. Aceste cifre subliniază angajamentul de a satisface nevoile diverse ale clienţilor noştri.”
Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro