Profesii

Business Magazin. Cine este Tudor Mihăilescu, CFO-ul eMag. Cum a ajuns să aibă pe mână peste 9 miliarde de lei şi ce a învăţat în cei 17 ani pe care i-a petrecut la gigantul american P&G

Autor: Ioana Matei

10.10.2021, 13:15 721

... crede Tudor Mihăilescu, CFO-ul eMAG. Încă din copilărie, când îşi împărţea timpul între sport şi matematică, a sesizat că deseori motivaţia este mai importantă decât rapiditatea cu care îţi atingi scopurile. Cu aceasta în minte şi cu legătura input/muncă şi output/rezultat bine conturată, coordonează bugetul uneia dintre cele mai dinamice companii româneşti – retailerul online eMAG – cu investiţii în derulare de 3 miliarde de lei.

„E foarte important să îţi placă parcursul, chiar mai mult decât destinaţia. Promovarea sau aspectele financiare sunt doar mici victorii de etapă, ce contează pe termen lung este să îţi placă cu adevărat ceea ce faci. Doar asta îţi va da energie să înveţi lucruri noi, rezistenţa să suferi în anumite momente. Contează foarte mult şi mediul în care îţi desfăşori activitatea, o cultură pozitivă şi colegi de care să fii mândru, de la care să ai ce învăţa”, crede Tudor Mihăilescu.

De aproximativ doi ani şi jumătate, el este group CFO al eMAG, rol care vine cu o serie de responsabilităţi, în cadrul unui un grup mare, ce acoperă mai multe domenii de activitate (ecommerce, curierat, food delivery) şi mai multe ţări, fiind, ceea ce am putea spune, o multinaţională „made in RO”. Totuşi, compania nu şi-a pierdut energia unui start-up, cu un ritm de dezvoltare şi inovare pe care Tudor Mihăilescu îl descrie drept „frenetic”, în care găsesc constant idei noi pentru a-şi servi clienţii mai bine. CFO-ul eMAG oferă şi cifrele care susţin aceste idei inovatoare: au în execuţie un plan de investiţii de peste 3,2 miliarde de lei, care, adaugă el, au o miză mare şi foarte ambiţioasă. „Dimensiunea, complexitatea şi dezvoltarea definesc implicit şi priorităţile mele”, spune Mihăilescu.

Prima sa responsabilitate se leagă de echipa sa, care este formată din peste 300 de angajaţi la nivel de grup şi despre care spune că „înţelege şi este un partener eficient pentru fiecare zonă din business pentru a înţelege în profunzime, analitic, realitatea şi a defini cel mai eficient drum de urmat”.

Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO