...spune Mihaela Pisai, digital & technology platform director, Coca-Cola HBC Romania. Transformarea se regăseşte de la simpla actualizare a tehnologiei şi până la adaptarea la noi procese de lucru.
Mihaela Pisai, digital & technology platform director, Coca-Cola HBC Romania
Vârstă: 38 de ani
Cifră de afaceri (2022): >3,2 mld. lei
Profit net: >349 mil. lei
Număr de angajaţi: 1.457
„Orice schimbare vine cu o doză naturală de rezistenţă, dar cred că este important să construim mediul potrivit, în care noile procese sau comportamente să poată fi uşor de adoptat”, spune Mihaela Pisai, care are o experienţă de 17 ani în domeniul bunurilor de larg consum, în 2013 s-a alăturat Coca-Cola HBC România, iar în 2022 a preluat rolul actual.
Coca-Cola HBC, liderul pieţei de băuturi răcoritoare, a raportat pentru anul trecut în România volume mai mici cu 2,5% pe fondul mediului economic plin de provocări, însă declinul a fost mai mic decât cel din 2023, atunci când producătorul a închis cu un minus de peste 8%, conform datelor din raportul anual al grupului. „Volumele din România au fost influenţate de mediul economic plin de provocări după ce a fost introdusă taxa pe zahăr în ianuarie, lansarea Sistemului Garanţie-Returnare în noiembrie 2023 şi creşterea TVA în 2023“, se arată în cel mai recent raport al Coca-Cola HBC. Astfel, în 2024 categoria de băuturi carbogazoase din portofoliul companiei a scăzut cu mod-single digits (4-6%), în timp ce categoria de carbonatate a crescut cu low-single digits (până în 4%), iar cea de energizante a avut un declin de low-teens (10-15%).
Care este obiectivul de carieră pe care îl ai în prezent?
În urmă cu şase ani, Grupul Coca-Cola HBC a pornit într-o călătorie de transformare digitală. Ne-am propus să accelerăm creşterea folosind tehnologia, cu focus pe rezultatele de business dorite.
Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro