Profesii

Business Magazin. Florina Dobre, CEO, Bringo Romania: Practicarea unui hobby te ajută să devii mai empatic şi mai deschis în relaţiile cu partenerii de afaceri

Autor: Ioana Mihai-Andrei

16.02.2025, 21:06 1209

Călătoriile îi oferă inspiraţia de care are nevoie pentru a aduce idei noi şi perspective diferite în discuţii. În plus, spune tot ea, un lider echilibrat şi cu o viziune largă poate influenţa în mod pozitiv echipa, aducând o stare de bine şi un mod de lucru mai relaxat, mai deschis la idei inovatoare.

Un principiu nescris, dar esenţial, atât în leadership, cât şi în sporturile de echipă, dar şi în călătoriile cu familia, este dreptul la opinie şi ascultarea activă”, povesteşte CEO-ul Bringo România, un rol în care îmbină experienţa acumulată în telecomunicaţii şi retail cu pasiunea pentru transformare digitală şi inovaţie orientată spre client. Ea s-a alăturat Carrefour România în 2019, după un parcurs profesional de 16 ani la Vodafone România. Din 2023, conduce echipa Bringo în calitate de CEO; încă din primele luni ca lider Bringo, a contribuit la automatizarea proceselor şi îmbunătăţirea experienţei clienţilor. Florina Dobre susţine integrarea principiilor de sustenabilitate atât în organizaţie, cât şi în procesele şi funcţionalităţile Bringo, având în prezent mai multe proiecte de sustenabilitate în desfăşurare.

Bringo România are circa 85 de angajaţi şi o cifră de afaceri de 60 milioane lei. Anual, prin aplicaţie se vând produse în valoare de peste 500 milioane de lei. Compania reuneşte peste 1.100 de personal shopperi colaboratori, aplicaţia Bringo bazându-se pe servicii personalizate de cumpărături. „După o creştere accelerată în pandemie, în ultimii 2-3 ani ne-am focalizat pe consolidarea poziţiei în piaţă şi pe fidelizarea clienţilor, în contextul unei nişe de eGroceries din ce în ce mai aglomerate şi a unui comportament de consum orientat către eficienţă şi prudenţă. Rămânem lideri pe piaţă, cu o prezenţă în peste 30 de oraşe din România şi peste 4.000 de comenzi întregistrate zilnic”, declară executivul. După primele 9 luni ale acestui an, Bringo a atins borna de 1 milion de comenzi livrate prin serviciul de personal shopper. „Până la finalul anului, cel mai probabil vom depăşi 1,5 milioane de comenzi”, evaluează reprezentanta companiei. 

Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Conferințele Ziarul Financiar și Business Magazin în 2025