Profesii

​Cornel Cărămizaru, primul manager român de la conducerea FrieslandCampina România, preia funcţia de managind director Spania şi Portugalia de la începutul lunii octombrie

​Cornel Cărămizaru, primul manager român de la...

Autor: Alexandra Cepăreanu

23.09.2019, 17:55 516

Cornel Cărămizaru, managerul român care conduce businessul local al grupului olandez FrieslandCampina, a fost numit managing director pe filialele din Spania şi Portugalia ale grupului olandez, funcţie pe care o va ocupa începând cu data de 1 octombrie 2019, potrivit informaţiilor furnizate de reprezentanţi.

Populaţia Spaniei şi a Portugaliei este de trei ori mai densă- totalizând un număr de peste 57 de milioane de locuitori- decât populaţia României, care la începutul anului în curs înregistra un număr de aproximativ 19,4 milioane de locuitori.

Cornel Cărămizaru are o carieră de peste 23 de ani în industria bunurilor de larg consum, ocupând funcţia de manager al FrieslandCampina România pentru patru ani.

El s-a alăturat echipei FrieslandCampina România în 2011, când a ocupat poziţia de director de vânzări. În 2016, acesta a fost numit managing director, fiind primul român numit la conducerea FrieslandCampina România.

Pe piaţa locală, FrieslandCampina România este unul dintre cei mai mari cinci producători de lactate, înregistrând anul trecut afaceri de 416,8 milioane de lei, în creştere cu 8% faţă de anul precedent, potrivit datelor ZF. Într-o măsură mare, creşterea a fost generată de vânzările produselor inovatoare dezvoltate sub brandul Napolact, precum gama ecologică Napolact Bio.

„Anul acesta a fost un an record pentru FrieslandCampina România şi pentru brandul Napolact. Acest lucru m-a făcut să mă uit în urmă la tot ce am realizat în cadrul acestei companii, nu doar la cei 4 ani de mandat, ci la toţi cei aproape 9 ani. Elementul esenţial al succesului acestei perioade a fost creşterea. Ne-am dezvoltat ca organizaţie, am crescut brandul Napolact la un nivel pe care nu cred că mulţi îl sperau, am investit în segmentul lactatelor ecologice, contribuind semnificativ la creşterea categorieiʺ, a spus Cornel Cărămizaru, managing director în cadrul FrieslandCampina România.

Grupul FrieslandCampina este prezentă pe piaţa din România cu brandurile Napolact, Frico, Milli, Oke şi Dots şi oferă o gamă largă de produse, precum lapte de consum, iaurt, brânză, unt şi gustări pe bază de lapte.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO