Profesii

Cum au reuşit doi români să facă un brand de haine care ajunge la clienţi din toată Europa

Cum au reuşit doi români să facă un brand de haine...

Autor: Georgiana Mihalache

11.01.2020, 11:01 959

Brandul de îmbrăcăminte din lână merinos Merinito a fost creat în 2014, când doi antreprenori – Dana Agap şi Adrian Duţă – cu experienţă în comerţ, construcţii şi imobiliare au schimbat complet domeniul de activitate şi au pariat pe producţia de haine. Astăzi, hainele Merinito, de la produse sport şi casual la lenjerie, produse pentru copii şi accesorii, ajung la clienţii din România, dar şi într-un depozit din Graz, Austria, de unde pleacă spre clienţii din Europa.

Producţia hainelor este externalizată, pentru a beneficia de experienţa jucătorilor din domeniul producţiei, de design ocupându-se însă echipa Merinito.

„Am încercat mereu o optimizare a producţiei astfel încât să fim eficienţi şi să venim pe piaţă cu un produs de calitate la un preţ bun”, spune Dana Agap.

Lâna, materia primă pentru produse, vine de la oi din Australia şi Noua Zeelandă. În România, clienţii pot să găsească produsele Merinito
pe site-ul companiei, merino-shop.ro, dar şi prin magazinele partenere.

Citiţi continuarea AICI

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO