Profesii

De ce este nevoie pentru a ajunge cea mai admirată companie? Vedeţi aici care sunt companiile cu cea mai bună reputaţie

10. McDonald’s

Top 10 cele mai apreciate companii din lume

Autor: Traian Terzianm

06.03.2011, 17:34 66

Apple, compania care se află pe primul loc în topul celor maiadmirate companii, a adoptat un comportament potrivit în ceea cepriveşte adaptarea la pieţele care sunt în continuă schimbare,echipându-şi angajaţii cu experienţa necesară şi oportunitatea de aexecuta strategiile indispensabile ale unei corporaţii, scriesite-ul ibtimes.com.

Hay Group, firma de consultanţă care a realizat acest studiu, acolaborat cu revista Fortune pentru a identifica şi clasa cele maiadmirate companii din lume pe baza a mai multor calităţiprecum:

- abilitatea de a atrage şi angaja oameni talentaţi;
- calitatea managementului, responsabilitatea socială faţă decomunitate şi mediu;
- inovaţie;
- calitatea produselor şi a serviciilor;
- stabilitate financiară;
- valoarea investiţiilor pe termen lung;
- eficacitatea afacerilor la nivel mondial şi altele.

"Printre schimbările economice şi organizatorice, cele maiadmirate companii s-au ridicat la un alt nivel faţă de concurenţădeoarece au adoptat o strategie de distribuţie a resurselor înîntreaga companie nu doar pe posturile de conducere", a spus JeffShiraki, vicepreşedintele Hay Group. Acesta fiind de părere că celemai admirate companii au parte de un continuu progres chiar şi îndomeniile care indică rezultate foarte bune, angajaţii rămânândmereu creativi.

În urma studiului, 88% dintre companiile care au intrat în topau acordat prioritate spiritului inovator al angajaţilor, faţă de79% din celelalte companii, care nu au adoptat aceastăatitudine.

Vedeţi aici topul celor maiadmirate companii din lume

Pieţele emergente reprezintă domeniul cheie de desfăşurare aactivităţilor pentru 79% dintre cele mai bune companii, în timp ce59% din companiile concurente nu sunt de aceeaşi părere.

94% dintre cele mai apreciate companii sunt pregătite să îşiasume riscurile pentru a-şi mări eficacitatea, iar 77% dinconcurenţă nu doresc acest lucru.

Pentru 89% dintre companiile care au cea mai bună reputaţie,recompensele încurajează eficacitatea şi performanţa angajaţilor,acest lucru nefiind vizibil la 76% dintre companiileconcurente.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO