Profesii

Designerul vestimentar Eli Lăslean, care o îmbracă pe Carmen Iohannis, a ajuns la afaceri de 200.000 de euro

Designerul vestimentar Eli Lăslean, care o îmbracă pe...

Autor: Roana Rotaru

29.03.2018, 18:15 1455

Casa de modă Ellis, deţinută de designerul vestimentar Eli Lăslean din Arad, a ajuns la afaceri de 200.000 de euro din producţia şi comercializare de ţinute ofiice, de cocktail şi rochii de seară pentru femei. Pentru casa de modă Ellis lucrează 10 angajaţi, Eli Lăslean având două showroomuri şi ateliere în Bucureşti şi Arad. 

„Pentru anul în curs ne propunem o creştere double digit (...)Pe termen scurt, dorim să ne creştem expunerea pe pieţele externe, prin participarea la târguri, expozitii şi show-uri de modă”, spune designerul vestimentar Eli Lăslean.

Printre clientele creatoarei de modă Eli Lăslean se numără şi Carmen Iohannis, soţia preşedintelui României, care colaborează de peste trei ani cu casa de modă Ellis, anul 2018 fiind cel de-al patrulea an de colaborare, potrivit designerului vestimentar. În cei trei ani de colaborare, Eli Lăslean a creat peste 20 de ţinute pentru Carmen Iohannis.  Preţurile ţinutelor comercializate de Eli Lăslean variază între 100 şi 800 de euro.

„Pentru o ţinută office, bugetul mediu variază între 100 şi 200 de euro, pentru o ţinută de cocktail, preţul poate fi între 200 şi 400 de euro în timp ce pentru o rochie de seară sau o rochie de evenimente, un preţ mediu s-ar încadra între 400 şi 800 de euro”, spune creatoare de modă din Arad.

În urmă cu doi ani, Eli Lăslean a început revânzarea în România a brandurilor internaţionale Sonia Pena şi Olimara, ale grupului spaniel Modas Zarpa, prin lansarea conceptului Ellis Luxury.

„Mă bucur că am luat această decizie şi ne-am reinventat cu succes deoarece criza financiară a venit cu schimbări importante ale pieţei de fashion – bugete reduse, cerinţe noi ale clienţilor, avalanşa brandurilor internaţionale susţinute de grupuri financiare şi fonduri de investiţii”, spune Eli Lăslean.

Piaţa locală de modă, evaluată la circa 4 mld. euro anual, este una dintre cele mai competitive din economia locală, câteva sute de nume locale şi străine luptându-se pentru banii pe care românii îi cheltuie pe haine, pantofi sau accesorii.

Numărul de branduri de pe piaţa de haine şi încălţăminte ri­valizează cu cel de pe pieţe mai dezvoltate decât cea locală şi cu salarii pe măsură.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO