În martie 2020, chiar când a început pandemia, Dragoş Anastasiu a fost invitat la Meet the CEO de la Business MAGAZIN, un format prin care un antreprenor/ executiv îşi povesteşte cariera.
Dragoş Anastasiu spune că atunci când avea 18 ani, s-a mutat cu familia în Germania, a trăit la Frankfurt vreme de 14 ani, a terminat medicina în Germania, a lucrat ca medic timp de 4 ani, iar ulterior s-a întors în România, afirmând că ”a fost cea mai bună decizie conştientă a vieţii mele”.
Astfel, în 1995, a revenit în ţară, începând un business de transport cu autocare între România şi Germania.
La început însă, îşi aminteşte că „am făcut curse Bucureşti-Frankfurt de m-am săturat cât ghid am fost şi câtă Coca-Cola am vândut ca să le demonstrez şoferilor că se poate vinde Coca-Cola în autocare şi putem să scoatem 100 de mărci pe fiecare cursă, bani care să le rămână lor”. La vremea respectivă, majoritatea competitorilor săi foloseau autocare vechi, fără pernă de aer, „până la Frankfurt îţi blestemai zilele”. El primise însă de la Deutsche Touring un Mercedes nou, pe care l-a luat şi folosit şi ca obiect de marketing, nu doar de transport: l-a pus în faţa Ambasadei Germane, unde se duceau toţi să îşi ia vize.
„Am ajuns la 14-15 autocare pe zi, dar dintre acestea, majoritatea erau umplute de oameni care plecau în Spania, prin hubul din Frankfurt.”