• Leu / EUR4.7776
  • Leu / GBP5.5732
  • Leu / USD4.3172
Profesii

După 15 ani de multinaţională, a decis că nu mai vrea să muncească pentru alţii şi şi-a transformat visul din facultate într-o afacere profitabilă

După 15 ani de multinaţională, a decis că nu mai vrea să muncească pentru alţii şi şi-a transformat visul din facultate într-o afacere profitabilă

Autor: Ioana Matei, Business Magazin

9 iun 2019 4659

După 15 ani de muncă într-o multinaţională, Andreea Emilian a decis să dea curs unei idei de afaceri pe care şi-o dorea încă din facultate: un centru de înfrumuseţare axat pe folosirea produselor din plantele româneşti.

Strop Concept este primul proiect de antreprenoriat al Andreei Emilian şi, potrivit ei, acesta are la bază o cercetare riguroasă. „A durat destul de mult să iau această hotărâre, mai exact trei ani. Decizia nu a fost uşoară, dar direcţia pentru mine a fost clară încă de la început”, descrie antreprenoarea decizia de a înfiinţa centrul de înfrumuseţare. Lansat în urmă cu aproximativ un an, acesta se concentrează, potrivit ei, pe organic şi tradiţie, prin folosirea unui brand românesc de cosmetică organică fără substanţe de sinteză, cu brevete de invenţie – Careless Beauty – şi prin folosirea pânzelor naturale în masajele corporale, pânze produse de un mic atelier autohton – DeFlorian

„Încă din copilărie, fiind pasionată de plante, aveam ţeluri mari în a realiza poţiuni de tinereţe veşnică şi parfumuri”, descrie Andreea Emilian modul în care a început atracţia ei pentru domeniul biologiei, încă de când era copil. A fost un pas natural astfel orientarea către cursurile Facultăţii de Biologie. În facultate a început să se contureze visul ei de a avea un centru de estetică, care pe atunci însă „nu era foarte bine definit”.

Andreea Emilian a lucrat apoi timp de 15 ani în domeniul cosmetic, iar ultimul rol avut a fost de channel manager în cadrul Sensiblu. A dobândit însă experienţă în mai multe segmente: vânzare, consiliere şi apoi training. „Am trecut prin toate stadiile; mi-am păstrat însă concentrarea permanentă pe urmărirea trendurilor cosmetice, pe ce anume îşi doresc femeile când afirmă că vor să fie frumoase, pe viziunea lor asupra îngrijirii frumuseţii.”

Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro
 

Principalele valute BNR - ieri, 13:59
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.7776
Diferență: 0,4753
Ieri: 4.7759
Azi: 4.3172
Diferență: 1,0604
Ieri: 4.3145
Azi: 5.5732
Diferență: 0,8213
Ieri: 5.5810
Azi: 4.3546
Diferență: 1,2651
Ieri: 4.3522