Profesii

Eucom, furnizor de cursuri de limbi străine pentru corporatişti, estimează afaceri de aproape 2 mil. euro, plus 20% an/an, după ce şi-a extins activitatea pe piaţa B2C

Delia Dragomir, co-fondatoarea Eucom

Delia Dragomir, co-fondatoarea Eucom

Autor: Cristina Bellu

02.10.2024, 13:00 101

Eucom, principalul furnizor de cursuri de limbi străine pentru sectorul corporate din România, estimează că va înregistra afaceri de 1,8 mil. euro în 2024, în creştere cu 20% faţă de nivelul de 1,5 mil. euro consemnat în 2023.

Compania a lansat recent cursuri de limbă engleză pentru afaceri pentru persoanele fizice, segment unde intenţionează să atragă peste un milion de clienţi până în 2030.

„Prin lansarea acestor cursuri, ne continuăm misiunea de a sprijini dezvoltarea profesională a peste un milion de persoane până în 2030, oferindu-le instrumentele necesare pentru a naviga cu succes în mediul de afaceri global”, spune Delia Dragomir, co-fondatoarea Eucom.

România are una dintre cele mai scăzute rate de participare la învăţarea pe tot parcursul vieţii din Europa, iar acest decalaj a contribuit la provocările de pe piaţa muncii. Perfecţionarea prin cursuri de limbi străine este o modalitate prin care profesioniştii abordează această problemă, deoarece cunoaşterea limbilor engleză, germană, franceză şi spaniolă este foarte apreciată de angajatori în sectoare precum IT, finanţe şi servicii pentru clienţi.

În cei peste 20 de ani de activitate, Eucom a ajutat peste 150.000 de adulţi să îşi îmbunătăţească competenţele lingvistice, iar anul acesta a organizat deja 44.000 de ore de pregătire individuală şi 5.300 de sesiuni de curs, implicând 36.600 de persoane, o creştere de 46% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Cele mai solicitate limbi străine rămân engleza, germana, franceza, italiana şi spaniola, iar cele mai aglomerate perioade pentru cursuri sunt primăvara şi toamna.

De asemenea, cea mai mare cerere pentru serviciile Eucom vine din Bucureşti.