Profesii

​Harry Meintassis, Korn Ferry Hay Group: Atât angajaţii, cât şi managerii trebuie să fie mai mult umani şi mai puţin tehnici

Harry Meintassis, Country Managing Partner for Advisory Romania & Greece, Korn Ferry Hay Group

Harry Meintassis, Country Managing Partner for Advisory Romania & Greece, Korn Ferry Hay Group

Autor: Alina-Elena Vasiliu

29.03.2016, 11:10 409

Managerii trebuie să ajute angajaţii să dea tot ce au mai bun în îndeplinirea sarcinilor de serviciu, este de părere Harry Meintassis, country managing partner for advisory Romania&Greece, Korn Ferry Hay Group, speaker în cadrul evenimentului HR Trends 2016.

„Trebuie să conectăm creşterea businessului cu creşterea oamenilor. Atât angajaţii, cât şi managerii trebuie să fie mai mult umani şi mai puţin tehnici”, a spus Harry Meintassis, subliniind importanţa globalizării şi a digitalizării în mediul de business din zilele noastre.

Alte declaraţii făcute de Harry Meintassis la HR Trends 2016:

Există mai multe trenduri:

1.Regândirea elementelor fundamentale. Performanţa managerială ar trebui să fie un instrument pentru performanţa umană. Managerii trebuie să aibă un dialog continuu cu oamenii.

2.Setarea obiectivelor şi a targeturilor. Oamenii ar trebui să-şi stabilească priorităţi, nu foarte multe targeturi.

3.Feedbackul. Este unul dintre cele mai importante lucruri în performanţa managerială. Trendul este să avem feedback continuu. Angajaţii trebuie încurajaţi să crească şi să se dezvolte permanent. Multe companii, incluzând Microsoft, Google, General Electric, mizează pe colaborarea cu angajaţii şi pe acordarea de feedback.

4.Cum motivăm angajaţii prin recompense. Cel mai mare motivator nu sunt banii, ci recunoaşterea muncii oamenilor, aprecierea lor nu doar pentru îndeplinirea sarcinilor, ci pentru comportamentul lor. Oamenii trebuie să simtă că fac lucruri importante şi că au autonomie.

5.Digitalizarea. Aici sunt incluse aplicaţiile pe care le pot utiliza managerii, ca să obţină informaţii de la omologii lor şi de la clienţi.