Profesii

L’Oreal România: Candidaţii sunt mult mai sofisticaţi în prezent, nu se uită numai la salariu

Simona FÎrtat, corporate communication and public affairs manager în cadrul L’Oreal România

Simona FÎrtat, corporate communication and public affairs manager în cadrul L’Oreal România

Autor: Simona Tatu

25.10.2017, 00:06 1351

„Suntem o companie cu o creştere puternică şi avem nevoie să angajăm noi oameni, pentru că deschidem magazine proprii sau avem parteneriate cu diverşi furnizori“

L’Oreal România, al doilea cel mai mare jucător din industria locală a cos­meticelor, are aproximativ zece poziţii vacante în arii precum marketing, vânzări, reprezentanţi medicali sau consilieri juridici, potrivit ofertei de joburi prezentată de companie la finalul săptămânii trecute în cadrul târgului de joburi Angajatori de top.

„Procesul de recru­tare este unul continuu, pentru că suntem într-o piaţă foarte dinamică şi într-o industrie dina­mică. Suntem o com­panie cu o creştere puternică şi atunci avem nevoie să angajăm noi oameni, pentru că deschidem magazine proprii sau avem parteneriate cu diverşi furnizori“, a spus Simona Fîrtat, corporate communication and pu­blic affairs manager în cadrul L’Oreal România. Ea a fost invitată vineri la ediţia specială ZF Live organizată în cadrul târ­gului de joburi Angajatori de top din Capitală.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO