Marian Gheorghe se alătură echipei EY România în calitate de director al departamentului de Business Development, poziţie din care va contribui la implementarea la nivel naţional a iniţiativelor go-to-market şi la dezvoltarea businessului EY în România.
Având o experienţă de peste 25 de ani în zona de IT&C şi consultanţă de business în dezvoltarea afacerii, management şi guvernanţă operaţională, îmbunătăţirea şi digitalizarea proceselor de business şi strategie IT, Marian Gheorghe şi-a început cariera odată cu lansarea serviciilor de internet Xnet de către Connex (actual Vodafone).
Ulterior, a lucrat în companii precum Vodafone, IBM, Telekom şi Capgemini.
În IBM, din rolul de Chief Operation Officer pentru Centrul de Servicii România, Central Europe and Baltics, Marian Gheorghe a contribuit la dezvoltarea serviciilor şi obţinerea celor mai înalte standarde de calitate (CMMI Level 5).
În rolul de Director pentru Clienţii Strategici şi ICT în Telekom România, a coordonat lansarea Centrului de Servicii Microsoft pentru Deutsche Telekom Europe, iar ca Head of Sales and Solutioning în Capgemini, Marian Gheorghe a contribuit la dezvoltarea afacerii la nivel naţional în sectoarele financiare, retail şi telecomunicaţii, spun reprezentanţii de la EY România.
Marian Gheorghe are o diplomă de licenţă în Informatică Economică la Facultatea de Cibernetică, Statistică şi Informatică Economică din cadrul ASE Bucureşti şi un masterat în administrarea afacerii, de la Warwick Business School din cadrul University of Warwick, UK.