Profesii

Marriott vrea să devină Amazonul călătoriilor: Oaspeţii hotelurilor vor putea cumpăra direct de la Marriott orice şi-ar putea dori într-o călătorie, mai puţin biletele de avion

Marriott vrea să devină Amazonul călătoriilor: Oaspeţii hotelurilor vor putea cumpăra direct de la Marriott orice şi-ar putea dori într-o călătorie, mai puţin biletele de avion

Autor: Alexandra Cepăreanu

18.04.2018, 19:39 246

Grupul internaţional hotelier JW Marriott a anunţat miercuri că vrea să se diversifice şi va relansa platforma Moments, prin care vinde de la excursii şi turtoriale de wrestling şi sumo până la cursuri de gătit cu bucătari cunoscuţi, relatează Bloomberg Pursuit.

Pentru prima dată, clienţii hotelului vor putea aduna puncte pe baza cumpărăturilor pe care le fac prin intermediul platformei Moments. 

„Pentru companie asta este o oportunitate să extindem şi să diversificăm experienţele de călătorie ale clienţilor noştri”, a spus David Flueck, vicepreşedinte senior pe dizivia de loialitate în cadrul Marriott. „Aceştia vin la noi pentru că le plac hotelurile şi serviciile noastre, însă acum le putem oferi mult mai multe lucruri”.

Principalul obiectiv al companiei este să se diversifice, să treacă de la brandul de hoteluri internaţionale la un brand de stil de viaţă.

„Orice brand care activează în domeniul călătoriilor ar trebui să presteze mai multe servicii”, a explicat Deanna Ting, ospitalier la site-ul industriei de turism Skift. „Acest lucru este necesar. Pentru a intra în competiţie cu Marriott sunt nevoiţi să facă această schimbare”.

Paltforma Moments este o platformă de dimensiuni mici care a rezultat din achiziţia companiei Place Pass din anul 2017, un site pe care se vindeau bilete în destinaţii  locale.

Din punct de vedere al afacerilor, Marriott speră că noile experienţele de tip „o dată în viaţă” vor determina oamenii să îşi planifice excursii care să aibă un scop, în timp ce experienţele „locale” precum tururile de mers pe jos vor satisface oamenii care îşi planifică vacanţele.

Reprezentanţii site-ului Skift au spus că platforma Moments va avea mai mult succes dacă Marriott o va face adaptabilă în funcţie de veniturile clienţilor, folosind marketingul orientat – aceeaşi platformă poate servi clienţi din mai multe clase sociale.

AFACERI DE LA ZERO