Profesii

O româncă se ocupă de marketingul unui brand de cosmetice de lux din portofoliul LVMH

Andreea Diaconescu este absolventă a Temple University cu specializarea business internaţional şi deţine şi o diplomă (bachelor of science) în marketing, design şi merchandising de la Drexel University.

Andreea Diaconescu este absolventă a Temple University cu specializarea business internaţional şi deţine şi o diplomă (bachelor of science) în marketing, design şi merchandising de la Drexel University.

Autor: Cristina Roşca

30.08.2017, 00:00 679
Executivul român Andreea Dia­co­nes­cu a preluat poziţia de senior direc­tor of marketing pentru brandul de cos­metice de lux Fresh, aflat în porto­foliul gigantului francez LVMH, cel mai important grup de pe piaţa mondială de lux. LVMH deţine unele dintre cele mai cunoscute branduri de lux din lume, de la Louis Vuitton la Christian Dior sau Tag Heuer.
 
Fresh este un brand de cos­me­tice de lux fondat de doi an­tre­prenori în urmă cu circa 25 de ani în Boston, SUA. Cei doi au pus bazele unei farmacii ini­ţial, iar apoi au început să rea­lizeze să­pu­nuri artizanale. Mai de­parte ei şi-au ex­tins portofoliul cu bu­nuri de îngrijire pen­tru faţă, corp şi păr, cu produse de par­fu­merie şi lumânări parfu­mate. Ulte­rior, busines­sul a intrat în portofoliul LVMH.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO