Andreea Diaconescu este absolventă a Temple University cu specializarea business internaţional şi deţine şi o diplomă (bachelor of science) în marketing, design şi merchandising de la Drexel University.
Executivul român Andreea Diaconescu a preluat poziţia de senior director of marketing pentru brandul de cosmetice de lux Fresh, aflat în portofoliul gigantului francez LVMH, cel mai important grup de pe piaţa mondială de lux. LVMH deţine unele dintre cele mai cunoscute branduri de lux din lume, de la Louis Vuitton la Christian Dior sau Tag Heuer.
Fresh este un brand de cosmetice de lux fondat de doi antreprenori în urmă cu circa 25 de ani în Boston, SUA. Cei doi au pus bazele unei farmacii iniţial, iar apoi au început să realizeze săpunuri artizanale. Mai departe ei şi-au extins portofoliul cu bunuri de îngrijire pentru faţă, corp şi păr, cu produse de parfumerie şi lumânări parfumate. Ulterior, businessul a intrat în portofoliul LVMH.