Profesii

Operatorul de centre de servicii CGS România vrea să angajeze 500 de oameni pentru centrul din Constanţa, cel de-al şaptelea hub CGS pe plan local

Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România

Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România

Autor: Cristina Bellu

16.05.2023, 14:06 217

CGS România, cel mai mare furnizor de outsourcing din piaţa locală, are în plan să recruteze aproape 500 de oameni până la finalul anului, pentru centrul pe care îl deţine în Constanţa, al şaptelea hub CGS în România.

“Centrul de suport din Constanţa a fost inaugurat în 2019. Încă de la lansare, acesta a avut performanţe peste medie şi, din acest motiv, businessul destinat acestui birou a crescut constant şi a generat, astfel, nevoia de a atrage noi talente. În acest moment, în hub-ul din Constanţa activează 200 de angajaţi, unii dintre ei remote”, spune Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România.

Potrivit afirmaţiilor sale, noii colegi vor deservi proiecte similare cu cele pe care compania le operează deja în celelalte centre CGS România, din zona tehnică, de vânzări şi customer service.

Poziţiile deschise sunt atât pentru lucrul de la birou, cât şi remote.

În ceea ce priveşte profilul candidaţilor vizaţi, CGS România caută tineri care îşi doresc poziţii în cadrul cărora să performeze şi să aibă acces la un plan de carieră pe termen lung, cu posibilitatea de evoluţie. De asemenea, CGS vizează vorbitori de limba engleză, franceză, romană şi turcă, cu abilităţi de negociere şi gestionare a relaţiei cu clienţii.

Oficialii companiei menţionează că instituţia va oferi salarii şi beneficii peste media pieţei locale şi naţionale.

“Dincolo de orice, suntem în căutarea unor colegi care să aibă dorinţa de a învăţa, de a se dezvolta, de a deprinde aptitudini noi. În plus, CGS România propune un mod de lucru centrat pe nevoile angajaţilor, pe un mod de lucru în care colegii se sprijină şi se susţin. Tocmai din acest motiv, este important de menţionat că echilibrul dintre viaţa personală şi cea profesională este un aspect extrem de important pentru noi”, adaugă Vladimir Sterescu.

Conform declaraţiilor sale, printre poziţiile deschise pentru centrul de suport din Constanţa se numără cele de Consultant relaţii clienţi, Specialist Tehnic nivel 1 sau 2, sau Specialist vânzări.

Compania americană CGS (Computer Generated Solutions) este unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii de business process outsourcing din lume, prezentă încă din anul 2006, pe piaţa din România. Compania furnizează, pe plan local, servicii în 18 limbi străine, având 7 centre de suport în Bucureşti, Braşov, Sibiu, Târgu-Jiu, Miercurea-Ciuc, Constanţa şi Galaţi.

Industria serviciilor de business din România are 179.000 de angajaţi şi a încheiat anul 2020 cu venituri de peste 9 miliarde de euro,  potrivit ultimelor date  de la Asociaţia Business Service Leaders din România (ABSL).


 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO