Profesii

(P) Cum s-au adaptat soft-urile de HR contextelor şi nevoilor. Noi funcţionalităţi care ajută acum afacerile

(P) Cum s-au adaptat soft-urile de HR contextelor şi...

Autor: Publicitate

24.11.2021, 10:00 140

Situaţiile de criză i-au învăţat pe mulţi câteva lucruri şi i-au obligat să se adapteze din mers. Ele scot la iveală provocări care ajută la conştientizarea faptului că unele schimbări ar trebui făcute înainte de a fi prea târziu. Acesta a fost şi cazul multor antreprenori români, pentru care tehnologiile HR s-au dovedit a fi vitale în sprijinirea priorităţilor de business şi ajutarea organizaţiilor să opereze şi să îşi continue activitatea de la distanţă.

Peste jumătate dintre angajaţii la nivel global ar demisiona dacă angajatorul nu le-ar mai permite flexibilitatea câştigată în pandemie (EY România, 2021)

2020 a fost un an important pentru dezvoltarea şi aplicarea tehnologiei HR în business-uri. Schimbările tehnologice HR au fost remarcabile, iar situaţia de criză a dus la crearea unor noi funcţionalităţi care să susţină telemunca, flexibilitatea, cât şi noile reglementări legislative. Softurile continuă să servească drept instrumente esenţiale pentru a susţine iniţiativele organizaţionale şi procesele de HR evoluate şi pentru a urmări progresul acestora.

„Nevoia unui program de lucru hibrid a devenit incontestabilă. Problema reală nu mai este reprezentată de a oferi sau a nu oferi acest tip de muncă, ci modul în care o să facem asta în practică. Angajatorii trebuie să se adapteze aşteptărilor angajaţilor, dar şi schimbărilor legislative frecvente din această perioadă pentru a rămâne competitivi atât din perspectivă de business, cât şi faţă de forţa de muncă .

Victor Dragomirescu, CEO Romanian Software & colorful.hr

Cum ne-am adaptat aplicaţia pentru a veni în ajutorul companiilor din România?

 

  • Investim în modele de muncă remote şi flexibilitate

Recrutare şi onboarding digital. Pe parcursul ultimelor 18 luni, colorful.hr a susţinut organizaţiile pentru a reuşi să facă tranziţii uşoare şi fără probleme către munca la distanţă şi să-şi modifice procesele. Astfel, clienţii au acces la un proces de recrutare automatizat (prin modulul Recruitment & Selection) care facilitează recrutarea rapidă, chiar şi de la distanţă şi la posibilitatea de a integra noii angajaţi în echipă prin onboarding complet digital. În acest fel, angajatorii pot cu uşurinţă să angajeze personal de la distanţă şi să atragă noi talente din orice oraş.

 

Work from home. colorful.hr a venit în întampinarea nevoilor existente din piaţă prin actualizarea cu o nouă funcţionalitate care să ajute business-urile să implementeze cât mai uşor telemunca. Se poate urmări automat timpul petrecut de angajaţii ce lucrează remote cu ajutorul aplicaţiei. Angajaţii se înregistrează când încep să lucreze într-o locaţie şi la finalul zilei de muncă îşi înregistrează plecarea. Astfel, pot opta pentru un program flexibil pe care-l pot înregistra cu uşurinţă şi să cumuleze 8 ore muncă în intervalul orar dorit.

 

  • Reproiectăm şi adaptăm managementului forţei de muncă

Kurzarbeit. Modificările legislative din ultima perioadă au forţat angajatorii să-şi modifice managementul personalului frecvent. Astfel, au fost promulgate noi legi ce au pus în dificultate multe departamente HR, copleşite de prea multe documente. Modulul Managementul Personalului a introdus funcţionalitatea Kurzarbeit, prin care pregătirea actelor şi documentelor să fie foarte uşoară pentru situaţiile în care timpul de lucru al angajaţilor este  scăzut.

Şomaj tehnic. Ultimele reglementări legislative au modificat modul şi condiţiile în care se acordă şomajul tehnic. În acest sens, mulţi specialişti HR nu pot ţine pasul cu noile versiuni, sunt confuzi sau nu ştiu cum să-şi adapteze rapid documentele pentru a fi în conformitate cu ordonanţele în vigoare. Modulul Managementul Personalului din platforma colorful.hr vine împreună cu o funcţionalitate dedicată şomajului tehnic, prin care se poate gestiona cu uşurinţă atât şomajul tehnic, cât şi alte tipuri de suspendări.

Inovăm departamente HR şi susţinem managementul schimbării

Crize şi perturbări la nivelul pieţei muncii se vor întâmpla din nou în viitor. Organizaţiile trebuie să privească dincolo de simplele costuri operaţionale – trebuie să poată folosi tehnologia, dar şi pe propriii lor angajaţi pentru a se dezvolta şi a se susţine pe deplin, fără a-şi crea piedici pentru ei înşişi şi pentru angajaţii lor. Ei trebuie să fie capabili să folosească tehnologia la maximum, deoarece, până la urmă, tehnologia este cea care a salvat multe afaceri în ultimii 2 ani.

Procese HR digitale care pun afaceri în mişcare

Cu o experienţă de peste 20 de ani în domeniul soluţiilor software dedicate departamentelor HR, platforma colorful.hr pune la dispoziţie un set de 12 module ce răspund unei varietăţi largi de nevoi; de la soft-uri pentru pontaj, salarizare şi administrarea personalului şi documentelor care simplifică partea de HR admin, până la soluţii digitale ce contribuie la creşterea companiei cu ajutorul unor module dedicate recrutării (Application Tracking System), dezvoltării personalului (Learning Management System) şi analizei datelor.

 

Aflaţi cum puteţi să vă puneţi afacerea-n mişcare, testând gratuit pentru o perioadă de 30 de zile soluţiile colorful.hr. Contactaţi-ne pentru a vă eficientiza şi adapta business-ul cerinţelor actuale ale pieţei.

 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO