Profesii

Povestea tânărului antreprenor român care şi-a dus brăţările în zeci de ţări. Se vând chiar şi în Australia şi Orientul Mijlociu

Povestea tânărului antreprenor român care şi-a dus...

Autor: Andra Stroe

12.08.2018, 16:48 730

Lucian Gherghiţă a absolvit două facultăţi – relaţii internaţionale şi drept –, dar spune că a preferat întotdeauna să lucreze pentru el însuşi. A deschis primul business în 2010, în consultanţă, dar între timp şi-a mai încercat norocul şi în alte domenii.

Atunci când a pornit Constantin Nautics, antreprenorul care are acum 33 de ani a investit 25.000 de euro într-un magazin online, un atelier de lucru în centrul Bucureştiului - care a funcţionat şi ca showroom - stocul de marfă şi cel de materie primă. În trei ani şi jumătate, afacerea Constantin Nautics a ajuns la venituri de peste 3,8 milioane de lei, având puncte proprii de distribuţie în Băneasa Shopping City, AFI Palace Cotroceni, AFI Ploieşti şi Vivo Constanţa.

Vânzările din Bucureşti reprezintă aproximativ 40% din rulajele la nivel naţional, aici intrând atât cele online, cât şi cele din magazinele fizice. Produsele comercializate de companie ajung şi în alte 24 de ţări, inclusiv Australia, Statele Unite sau Orientul Mijlociu. „Toate produsele noastre sunt confecţionate manual şi sunt creaţii originale.

Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO