Profesii

Povestea tinerilor care duc unul dintre cele mai iubite produse românesti la un alt nivel şi vor sa îl facă să ajungă pe rafturile magazinelor din Europa

Povestea tinerilor care duc unul dintre cele mai iubite...

Autor: Business Magazin

06.09.2024, 23:16 580

Mihai Stroescu şi Ioana Preoteasa s-au cunoscut în Ştefeşti, judeţul Prahova, şi pentru că zona este cunoscută pentru producţia de palincă s-au decis să creeze un business în acest domeniu. Mihai a lucrat foarte mulţi ani în afara ţării, iar întoarcerea pe plaiuri mioritice a adus şi numele brandului - Origo redi at originem.

Brandul Origo este disponibil în băcănii, dar şi în magazinele din aeroportul Otopeni, dar cei doi tineri participă şi la târguri şi evenimente pentru a promova palinca învechită în butoaie de stejar.Mihai Stroescu şi Ioana Preoteasa s-au cunoscut în Ştefeşti, judeţul Prahova, şi pentru că zona este cunoscută pentru producţia de palincă s-au decis să creeze un business în acest domeniu. Mihai a lucrat foarte mulţi ani în afara ţării, iar întoarcerea pe plaiuri mioritice a adus şi numele brandului - Origo redi at originem.

“Nu am avut experienţă în business dar mai mult de un an m-am documentat, am făcut naveta Italia-România pentru a avansa cu actele şi cu lucrările. Mai lucram la firma din Italia, mai cumpăram un cazan, mai cumpăram butoaie, mă gândeam la partea de promovare”, a povestit Mihai Stroescu în cadrul emisiunii Afaceri de la Zero. Cei doi tineri au început practic de la zero, având doar un garaj cu pereţii ridicaţi. Treptat au reuşit să termine construcţia, să se autorizeze şi să înceapă producţia de palincă care stă la învechit în butoate de stejar.

Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels