Profesii

Renault caută vorbitori de limbi străine. ”Tinerii folosesc limbile străine mai mult în scris, astfel nu au acele competenţe verbale pe care le găseam înainte pe piaţă”

Renault caută vorbitori de limbi străine. ”Tinerii...

Autor: Mihaela Pascari

15.09.2016, 21:30 7100

Vorbitorii de limbi străine sunt printre candidaţii aflaţi la mare căutare de către angajatorii locali. Având în vedere că tinerii folosesc limba străină mai mult în scris, competenţele verbale ale acestora sunt scăzute astfel încât la un interviu de angajare cu un manager, vorbitor de limbă străină, tinerii nu se pot prezenta la adevărata lor valoare, a spus Dana Oprişan, director de resurse umane al Renault România.

”Avem multe posturi pe care le-am creat în ultima perioadă, pentru ele avem nevoie de vorbitori de limbi străine, şi nu mă refer la limba franceză. Generaţia tânără foloseşte limba străină mai mult pe calculator, de exemplu limba engleză, iar folosind-o în scris, nu au acele competenţe verbale pe care le găseam înainte pe piaţă”, a spus Dana Oprişan.

În ceea ce priveşte tinerii care sunt angajaţi în cadrul Renault, ea spune că ei îşi doresc să fie ascultaţi, având în vedere că aceasta este o caracteristică a tinerei generaţii. De exemplu şi beneficiile pe care le primeşte un angajat trebuie să fie acordate luând în considerare preferinţele lor.

”Mă uit la aceste generaţii şi încerc să aduc în această zonă şi politica de beneficii, spre exemplu avem activităţi sportive pentru că ştim că tinerii îşi doresc acest lucru. Aducem informaţii care îi privesc şi în viaţa personală, cum ar fi conferinţa de well-being pe care am organizat-o”, a mai spus Dana Oprişan.

Deşi companiile din piaţa locală se plâng de calitatea tinerilor absolvenţi de facultate, Dana Oprişan spune că aceştia îşi doresc să fie ascultaţi, pentru că vin cu o alte aşteptări pe piaţa muncii.

”Ei vin cu alte aşteptări şi altă poziţionare. Dacă cei din generaţia mea aveau o altă atitudine faţă de manager, pentru generaţia nouă un manager trebuie să câştige respectul, nu este suficient să aibă doar eticheta de manager”, a mai spus Dana Oprişan.

Grupul Renault România reuneşte pe plan local întregul lanţ de activitate, de la proiectarea automobilelor, la producţie de maşini, cutii de viteze, vânzare şi centru logistic.

Automobile Dacia, parte a grupului Renault, a avut o cifră de afaceri de 19,1 miliarde de lei anul trecut, în creştere cu 2% faţă de anul anterior, fiind cea cea mai mare companie din România după valoarea vânzărilor.

 
 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO